Як відкрити агентство з організації свят з нуля
Якщо креативність і підприємливість у вас в крові, то інформація про те, як відкрити агентство з організації свят з нуля приверне вашу увагу. Цей яскравий і оригінальний вид бізнесу може приносити хороший дохід людям творчим, однак без практичного підходу і врахування багатьох нюансів тут не обійтися. У цій статті ми розповімо про основні моменти організації святкового агентства.
Зміст статті:
- Аналіз ринку та пошук ніші
- Послуги, що надаються
- Організаційні питання
- Оренда офісу
- Реквізит і персонал
- Реклама
- Прибутковість event агентства
Аналіз ринку та пошук ніші
Незважаючи на те що в сфері бізнесу з надання event послуг конкуренція не така висока, як в інших обслуговуючих галузях, ретельне дослідження ринку обов'язково потрібно провести.
Потрібно з'ясувати, які послуги користуються найбільшим попитом, і наскільки цей попит задовольняють наявні компанії. Слід дізнатися, в яких напрямках працюють конкуренти, які райони охоплюють і наскільки впевнено себе почувають. Лише після з'ясування та аналізу всіх деталей, слід відкривати свій бізнес.
Послуги, що надаються
Великі агентства з організації свят надають послуги різних напрямків:
- проведення днів народжень та ювілеїв;
- організація весіль;
- підготовка корпоративів;
- супровід масових урочистостей та гулянок;
- проведення ранків для дітей, випускних вечорів та інших заходів в громадських організаціях.
На етапі відкриття охопити всі сфери складно, тому розкидатися не варто, а краще зосередитися на одній або двох з них, найбільш цікавих.
Організаційні питання
Перед початком роботи необхідно зареєструватися в податковій інспекції як підприємця або створити власну фірму (ТОВ).
Оформити ІП набагато простіше, до того ж і податків приватник платить менше, тому при початку роботи варто зупинитися на цьому варіанті. Однак у міру розвитку бізнесу, швидше за все, доведеться відкривати і фірму (ТОВ), так як більшість організацій віддає перевагу працювати з солідними юридичними особами.
Оренда офісу
Для офісу молодого святкового агентства можна зняти одну-дві кімнати в бізнес-центрі загальною площею до 30 м. Кв.
Основне завдання офісу - справити враження на потенційних клієнтів, тому і оформити його слід відповідним чином. Фотографії з заходів, відгуки замовників, барвисті буклети з прикладами організації та планами вечірок - все це обов'язково повинно бути на виду.
Частина офісного приміщення можна пристосувати під зберігання реквізиту, а оригінальне оформлення імпровізованого «складу» також можна використовувати в якості реклами.
Реквізит і персонал
Реквізиту для проведення свят потрібно багато: костюми і пристосування для конкурсів, матеріали для оформлення, музичні інструменти, фото- і відео устаткування і т. Д. Забезпечити покупку всього і відразу нереально, тому придбати можна лише найнеобхідніше, а все інше брати в прокат або оренду на час заходів.
На початковому етапі власними можуть бути лише витратні матеріали (фарби, кульки, стрічки конфетті і т. Д.), Так предмети для прикраси залів.
Наявність великого штату власних співробітників також не є нагальною потребою. Аніматорів, музикантів і ведучих можна запрошувати в міру необхідності, укладаючи з ними разові трудові договори. Обов'язковою штатною одиницею повинен стати лише секретар-менеджер, який уміє добре спілкуватися з клієнтами.
Реклама
Правильна рекламна кампанія - основний двигун в сфері шоу-послуг. Рекламувати власне агентство потрібно постійно і за кількома напрямками:
- друк і поширення візиток і буклетів;
- розміщення рекламних оголошень в газетах, тематичних журналах;
- створення і просування власного сайту та групи в соц. мережах;
- розміщення рекламних банерів на популярних ресурсах в інтернеті;
- приваблива зовнішня реклама на вулиці.
Прибутковість event агентства
Розрахувати прибутковість компанії з організації свят досить важко, адже багато в цій галузі залежить від вкладень, забезпеченості міського населення, ступеня розкрутки агентства і багатьох інших факторів. Враховувати необхідно і сезонність бізнесу, адже попит на святкові послуги підвищується в період традиційних свят і громадських урочистостей.
Event агентство, як бізнес не принесе швидкої окупності, адже тільки на розкрутку фірми і отримання нею позитивного іміджу буде потрібно близько року. Щодо стабільний дохід агентство почне приносити лише на другому-третьому році існування. Чистий прибуток середнього підприємства в цій галузі - 200-300 тис. гривень на місяць.
Відео по темі: