Як відкрити агентство з організації свят з нуля

Дівчата і хлопці на святі з келихами шампанського в руках

Якщо креативність і підприємливість у вас в крові, то інформація про те, як відкрити агентство з організації свят з нуля приверне вашу увагу. Цей яскравий і оригінальний вид бізнесу може приносити хороший дохід людям творчим, однак без практичного підходу і врахування багатьох нюансів тут не обійтися. У цій статті ми розповімо про основні моменти організації святкового агентства.

Зміст статті:

  • Аналіз ринку та пошук ніші
  • Послуги, що надаються
  • Організаційні питання
  • Оренда офісу
  • Реквізит і персонал
  • Реклама
  • Прибутковість event агентства

Аналіз ринку та пошук ніші

Незважаючи на те що в сфері бізнесу з надання event послуг конкуренція не така висока, як в інших обслуговуючих галузях, ретельне дослідження ринку обов'язково потрібно провести.

Потрібно з'ясувати, які послуги користуються найбільшим попитом, і наскільки цей попит задовольняють наявні компанії. Слід дізнатися, в яких напрямках працюють конкуренти, які райони охоплюють і наскільки впевнено себе почувають. Лише після з'ясування та аналізу всіх деталей, слід відкривати свій бізнес.

Послуги, що надаються

Великі агентства з організації свят надають послуги різних напрямків:

  • проведення днів народжень та ювілеїв;
  • організація весіль;
  • підготовка корпоративів;
  • супровід масових урочистостей та гулянок;
  • проведення ранків для дітей, випускних вечорів та інших заходів в громадських організаціях.

На етапі відкриття охопити всі сфери складно, тому розкидатися не варто, а краще зосередитися на одній або двох з них, найбільш цікавих.

Організаційні питання

Перед початком роботи необхідно зареєструватися в податковій інспекції як підприємця або створити власну фірму (ТОВ).

Оформити ІП набагато простіше, до того ж і податків приватник платить менше, тому при початку роботи варто зупинитися на цьому варіанті. Однак у міру розвитку бізнесу, швидше за все, доведеться відкривати і фірму (ТОВ), так як більшість організацій віддає перевагу працювати з солідними юридичними особами.

Оренда офісу

Для офісу молодого святкового агентства можна зняти одну-дві кімнати в бізнес-центрі загальною площею до 30 м. Кв.

Основне завдання офісу - справити враження на потенційних клієнтів, тому і оформити його слід відповідним чином. Фотографії з заходів, відгуки замовників, барвисті буклети з прикладами організації та планами вечірок - все це обов'язково повинно бути на виду.

Частина офісного приміщення можна пристосувати під зберігання реквізиту, а оригінальне оформлення імпровізованого «складу» також можна використовувати в якості реклами.

Реквізит і персонал

Реквізиту для проведення свят потрібно багато: костюми і пристосування для конкурсів, матеріали для оформлення, музичні інструменти, фото- і відео устаткування і т. Д. Забезпечити покупку всього і відразу нереально, тому придбати можна лише найнеобхідніше, а все інше брати в прокат або оренду на час заходів.

На початковому етапі власними можуть бути лише витратні матеріали (фарби, кульки, стрічки конфетті і т. Д.), Так предмети для прикраси залів.

Наявність великого штату власних співробітників також не є нагальною потребою. Аніматорів, музикантів і ведучих можна запрошувати в міру необхідності, укладаючи з ними разові трудові договори. Обов'язковою штатною одиницею повинен стати лише секретар-менеджер, який уміє добре спілкуватися з клієнтами.

Реклама

Правильна рекламна кампанія - основний двигун в сфері шоу-послуг. Рекламувати власне агентство потрібно постійно і за кількома напрямками:

  • друк і поширення візиток і буклетів;
  • розміщення рекламних оголошень в газетах, тематичних журналах;
  • створення і просування власного сайту та групи в соц. мережах;
  • розміщення рекламних банерів на популярних ресурсах в інтернеті;
  • приваблива зовнішня реклама на вулиці.

Прибутковість event агентства

Розрахувати прибутковість компанії з організації свят досить важко, адже багато в цій галузі залежить від вкладень, забезпеченості міського населення, ступеня розкрутки агентства і багатьох інших факторів. Враховувати необхідно і сезонність бізнесу, адже попит на святкові послуги підвищується в період традиційних свят і громадських урочистостей.

Event агентство, як бізнес не принесе швидкої окупності, адже тільки на розкрутку фірми і отримання нею позитивного іміджу буде потрібно близько року. Щодо стабільний дохід агентство почне приносити лише на другому-третьому році існування. Чистий прибуток середнього підприємства в цій галузі - 200-300 тис. гривень на місяць.

Відео по темі: