Як відкрити агентство з підбору персоналу

HR менеджер проводить співбесіду здобувача

Перш ніж всерйоз задуматися, як відкрити кадрове агентство, тверезо оцініть свої можливості і зацікавленість в такому бізнесі. Це дуже цікава справа, але вимагає терпіння, наполегливості і готовності якийсь час працювати без віддачі. Нижче ми докладно розповімо, як відкрити таке агентство з нуля.

Зміст статті:

  • Реєстрація
  • види агентств
  • ціноутворення
  • приміщення
  • Устаткування і ресурси
    • Меблі, техніка, зв'язок
    • Інтернет ресурси
  • персонал
  • З чого почати?
  • Витрати і прибуток

Реєстрація

Оптимальний варіант для невеликої фірми - реєстрація ІП зі спрощеним оподаткуванням. код КВЕД - 78.1. - «Діяльність агентств з підбору персоналу». Необхідно відкрити банківський рахунок і зареєструватися у Федеральній податковій службі.

Види агентств

Агентства поділяються на кілька видів залежно від того, як відбувається пошук кадрів, і хто оплачує послуги.

  • Здобувач платить за надання інформації про вакансії і контактів роботодавця;
  • Послуги фірми оплачує сам роботодавець, звернувся з певним запитом щодо пошуку співробітника;
  • рекрутингова організація. Завдання людини під назвою headhunter - знайти висококласного фахівця для компанії-замовника. Такі підприємства часто спеціалізуються на одному напрямку (домашня обслуга, IT-фахівці, керівні посади і т. Д.) Широко застосовуються переговорні навички і переманювання фахівців з інших компаній.

В умовах повільного недовіри здобувачів до подібного роду організацій (часто зустрічаються шахраї), кращий варіант для маленької фірми - другий з вищенаведених.

Ціноутворення

Послуга підбору працівника відрізняється в ціні для конкретного випадку. може розраховувати на 300-350 доларів за виконане замовлення. Враховуємо, що виконаним замовлення вважається тоді, коли співробітник вийшов на роботу, і начальство залишилося досить. В середньому, оплата відбувається через 10-15 днів після працевлаштування.

Плата за грамотного бухгалтера або менеджера середньої ланки може бути невеликою, але за пошук просунутого програміста, досвідченого «продажника» або директора корпорації готові платити більше - до 500-1000 $. У цю вартість входять пошук відповідних кадрів, проведення співбесід та відбір кращих кандидатів для зустрічі із замовником.

Приміщення

З огляду на, що в офісі ви будете проводити співбесіди, важливо заручитися підтримкою здобувачів. Потрібен добротний офіс в жвавому місці, бажано на першій лінії, що виходить одразу до доріг.

У маленькому місті є шанс орендувати приміщення в центрі міста. Компанію з підбору персоналу найкраще розмістити в бізнес-центрі.

Приміщення розділяється на дві зони, в ідеалі - на дві кімнати. В одній працюють ваші співробітники, в іншій проводяться співбесіди і зустрічі. Тоді клієнт буде почувати себе комфортно.

Орієнтовна вартість оренди приміщення площею 30-40 квадратних метрів - 250-300 доларів в місяць. Приділіть увагу хорошому ремонту та приємного інтер'єру. Офісні приміщення здаються вже в непоганому стані, на ремонт знадобиться близько 500-700 $.

Устаткування і ресурси

У тому, як відкрити агентство з підбору персоналу, чималу частку займає покупка обладнання.

Меблі, техніка, зв'язок

Вам знадобляться три робочих місця, і два з них необхідно обладнати комп'ютерами. В офісі потрібні:

  • Чотири столу і стільці (близько 350 дол.). Недорогу і якісні офісні меблі пропонують «МебельСтіль», «Юнитекс», «Камбіо». Виробник «СТОРОСС» продає вже готові робочі місця, компактні і з можливістю розмістити відразу двох службовців за одним столом. Для переговорної кімнати підбирайте меблі подорожче;
  • Шафа для документів (90-100 $). «Юнитекс», Союз Меблі »;
  • 2 комп'ютери (700-750 $). Dell, Asus, Lenovo, HP, Acer;
  • МФУ, який об'єднує функції принтера, сканера, копіювального машини (150-180 дол.) Добре себе зарекомендували марки Xerox, Konica, Canon;
  • Факс (80-100 $). Panasonic, Xerox;
  • 2 стільникові телефони, потрібно підключити до них два міських номера (90-100 дол.) Для роботи підійдуть простенькі моделі від LG, Nokia, Sony Ericsson;
  • Стабільний Інтернет (близько 50 доларів).
  • Всього 1500-1600 $ на обладнання та забезпечення зв'язку.

    Інтернет ресурси

    Робота з пошуку замовників і здобувачів в Інтернеті вимагає наявності веб-сайту. Його необхідно постійно оновлювати, додавати нові вакансії, провести СЕО-оптимізацію, щоб вас знаходили в числі перших. Такий сайт обійдеться приблизно в 500-700 доларів.

    На початку, в умовах відсутності хорошої бази компаній і фахівців можна скористатися порталами начебто Headhunters і Superjob.

    Персонал

    Трьох співробітників на початковому етапі досить. Важливо, щоб це були грамотні співробітники, з досвідом ведення переговорів, продажів, просування. В ідеалі потрібен фахівець з власною базою клієнтів і зв'язками. Краще заплатити більше, але відразу ж отримати хороші перспективи. Системний адміністратор і бухгалтер залучаються в якості аутсорсеров в міру необхідності.

    Зарплата рекрутера - 10-30% від ув'язнених угод, спочатку необхідно виплачувати ставку. Місячний зарплатний фонд складе приблизно 1500 $.

    З чого почати?

    Робочий процес виглядає так:

    • Компанія робить заявку з описом вимог до працівника;
    • Ви аналізуєте власну базу даних, даєте оголошення в Інтернеті і газетах;
    • Рекрутери проводять якомога більше зустрічей з кандидатами, відбираючи найбільш гідних, перевіряють інформацію, зазначену в анкеті. З пройшли відбір проводить співбесіду роботодавець. Щоб замовник залишився задоволений, необхідно відсіяти всіх невідповідних претендентів. Інакше претензії з приводу недбалого працівника пред'являються кадровикам;
    • Останній етап - працевлаштування претендента і оплата праці рекрутера.

    Починати роботу слід з складання бази підприємств і кандидатів. ефективний інструмент - дзвінки підприємств з пропозицією безкоштовного підбору співробітників. Тільки показавши себе в роботі, варто розраховувати на оплату. Список кандидатів складається шляхом прийому дзвінків по оголошеннях, складання анкет, резюме (ця послуга може бути платною).

    Ще один нюанс - орієнтуйтеся на працівників середньої ланки. Це кращий старт для молодої фірми, адже таких заявок більшість. Підібрати хорошого бухгалтера простіше, ніж топ-менеджера.

    Витрати і прибуток

    Капітальні вкладення в складуть близько 5000 доларів з урахуванням оплати оренди на півроку вперед. Щомісячні витрати - в районі 1700-2000 дол.

    Відповідаючи на питання, чи вигідно відкривати кадрове агентство, потрібно розуміти, що перші кілька місяців організація працює в збиток, напрацьовує клієнтську базу. Потім чистий прибуток, при укладанні 10 і більше угод, становить 1500-2000 $.

    Такий відрізняється безліччю складнощів і підводних каменів, але затребуваний на ринку і має перспективи розширення. Через рік-півтора можна збільшувати штат працівників і виходити на більшу кількість угод.

    Відео по темі: