Який бізнес краще відкривати в кризу
Під час економічної кризи бізнесу доводиться нелегко, але завжди є такі сфери діяльності, які в такі складні часи буквально «розцвітають». Отже, який же бізнес в умовах кризи буде вигідним і затребуваним?
Зміст статті:
- Юридичні та колекторські фірми
- Ювелірний магазин
- Дитячі садки
- Будівництво дешевого житла
- продовольство
- Телекомунікації
- аутсорсингова компанія
Юридичні та колекторські фірми
Само собою, в кризу людям не до повернення боргів, тому так, пов'язаний зі стягненням заборгованостей.
Спеціальних ліцензій і дозволів вам не знадобиться, а ось хороші юристи дуже потрібні. В цілому на оренду офісу, реєстрацію і кваліфікованих юристів вам знадобиться близько 120 т. Р., А прибуток процвітаючого агентства в місяць може досягати 50-100 тисяч гривень.
Ювелірний магазин
Не варто думати, що в кризу людям не до таких дорогих покупок. Зовсім навпаки!
Коли гроші стрімко знецінюються, люди вважають за краще вкладати їх в щось дороге, наприклад, золото і коштовності. Так що відкрити ювелірний бізнес в кризу - досить продуманий хід.
Інвестиції в такий проект складуть не менше півтора мільйонів гривень, а окупиться бізнес за рік-півтора.
Дитячі садки
Піклуватися про дітей батьки не перестануть ні за яких обставин. Тим більше що в кризу працювати потрібно, а не з дітьми сидіти, а число державних дитячих садів явно менше бажаючих в них потрапити.
Для відкриття маленького приватного дитячого садка потрібні вкладення в розмірі 100-120 тисяч гривень, а щомісячний дохід за умови відвідування саду більш, ніж п'ятьма діточками, складе від 50 тисяч гривень.
Будівництво дешевого житла
Наприклад, каркасних будинків це дуже актуальний бізнес під час кризи. Перевага цієї технології в швидкості будівельного процесу і відносній дешевизні такого будинку.
Для того щоб почати необхідна сума від 500 т. Р., А також гарна реклама. Прибутковість проекту - близько 150-200 тисяч гривень на місяць.
Продовольство
Збираючись в умовах кризи, не забудьте про сферу харчування. Попит на продукти, мабуть, найменше схильний до коливань навіть в кризу. Відкрити нехай і невеликий продуктовий магазинчик, але з широким асортименту товарів, буде вигідно навіть в кризовий час.
Відкриття магазину площею 18-25 квадратних метрів обійдеться в 500-600 тисяч гривень (За умови, що приміщення береться в оренду), а чистий місячний дохід такого бізнесу становить від 100 тисяч гривень.
Це найкраща ідея, коли в країні криза. Також істотним плюсом даного бізнесу є - його масштабованість. Нічого не заважає надалі розкрутиться і відкрити 2,3,4 магазини.
Телекомунікації
Під час кризи виграють компанії, які працюють за фіксованими тарифами. Наприклад, телефонні оператори та інтернет-провайдери, їх послугами не перестануть користуватися навіть при відчутному підвищенні цін.
в сфері інтернет-комунікацій буде простіше, ніж з телефонним зв'язком. Можна орієнтуватися на потреби не тільки одного міста, а й навіть району!
наприклад, низька конкуренція і великий попит на подібні послуги в приватному секторі, а в кризу люди завжди готові переходити нехай і до нових, зате більш дешевим провайдерам, так що «пробити» собі дорогу ви зумієте.
Для входу в цей бізнес необхідний стартовий капітал в розмірі 160-200 тисяч гривень для невеликої компанії, завдяки якій в місяць можна отримувати приблизно 80-90 т. Р. чистого прибутку.
Аутсорсингова компанія
В умовах кризи багато компаній готові заощадити на працівниках і звертаються до «зовнішнього обслуговування».
Найбільш затребувані напрями в аутсорсингу - бухгалтерський облік, юридичні послуги та IT-сфера. Для відкриття невеликої фірми, розрахованої на 2-4 працівника, знадобиться близько 200-240 тисяч гривень, а добувати таким чином ви зможете не менше 50 тисяч гривень на місяць.
вирішивши , складіть чіткий бізнес-план свого розвитку і постарайтеся придбати вагому конкурентну перевагу!