17 способів ефективної подачі матеріалу в e-mail розсилках

e-mail маркетинг

Тема сьогоднішньої статті - 17 способів ефективної подачі матеріалу в e-mail розсилках. Поштові розсилки, особливо якщо вони робляться без попередньої згоди адресата, рідко коли мають достатньою ефективністю. Навіть навпаки, часто викликають у одержувачів лише негатив.

На щастя, є ряд форматів і елементів, які можуть підвищити якість і корисність ваших e-mail розсилок. Давайте коротко розглянемо кожен з них.

Зміст статті:

  • 1. Ексклюзивні інтерв'ю
  • 2. Кейси
  • 3. Створення великого списку
  • 4. Міні-книга в електронному форматі
  • 5. Конкурсний проект
  • 6. Шаблони
  • 7. Формули
  • 8. Сценарії
  • 9. Пробний безкоштовний доступ
  • 10. Тизер продукту
  • 11. Безкоштовний курс
  • 12. Оригінальні файли
  • 13. Фото та зображення
  • 14. Інфографіка
  • 15. Версія публікації в форматі SlideShare-презентації
  • 16. Файли-добірки з кращими зразками
  • 17. Можливість перетворити публікації в блозі в PDF

1. Ексклюзивні інтерв'ю

Експерти зі сфери, в якій ви працюєте, цікаві спікери від компаній-партнерів або просто важливі особистості в сфері - це відмінне джерело для створення контенту. Бесіди, відеоінтерв'ю, подкасти - все це допоможе звернути більше уваги на вашу компанію і ваш блог або сайт.

2. Кейси

Вивчення поведінки користувачів або результатів компанії після впровадження нових сервісів або інструментів створить плідний грунт для ряду матеріалів про те, чого ви досягли і яким чином вам це вдалося. Не забудьте включити такі матеріали в вашу розсилку.

3. Створення великого списку

Великі списки рекомендованих сервісів, обов'язкових інструментів або корисних порад - ще одна важлива складова для вашого блогу, сайту і пов'язаних з ними розсилок.

4. Міні-книга в електронному форматі

Серію цікавих постів на одну і ту ж тему можна об'єднати в електронну книгу - так утворюється новий тип контенту для завантаження з вашого сайту або для розсилки цієї книги як вкладеного файлу по базі ваших користувачів або ділових партнерів.

5. Конкурсний проект

Читачів вашого сайту (особливо якщо у вас освітній сервіс) можна спонукати до створення конкурсних навчальних проектів в боротьбі за приз, сертифікат або знижку на надання ваших послуг.

Можна навіть створити окремий хештег для листів і соціальних мереж, за яким можна відстежувати проміжні результати роботи ваших «учнів».

6. Шаблони

Шаблонами можна доповнити практично будь-яку розсилку - це можуть бути зразки документів для презентацій, створення розсилок, бюджетування проектів, підготовки візиток; тут наявний маса можливостей і форматів.

7. Формули

Мова йде не про математику, а про прискорити створення заголовків і пам'ятних підходів до задоволення потреб клієнтів, формули пошуку тем і типів матеріалів для корпоративного блогу тощо.

Люди із задоволенням читають і поширюють подібні речі.

8. Сценарії

Аналогічно формулами, сценарії мають цінність, тому що таким чином користувачеві сценаріїв не доводиться довго думати про те, що можна сказати, написати або як це зробити.

Сценарії можуть стосуватися найрізноманітніших ситуацій - від переговорів про підвищення зарплати до ділових домовленостей з партнерами.

9. Пробний безкоштовний доступ

Люди дуже люблять, коли за читання розсилки або тривалий стаж онлайн-користувача (або навпаки - за першу в житті реєстрацію на вашому ресурсі) вони отримують винагороду (хоча б на обмежений термін) .Пробний доступ до всіх можливостей онлайн-сервісу (на 7 або 14 днів, наприклад) - хороший інструмент залучення нової аудиторії.

10. Тизер продукту

Як і у випадку з пробним доступом до всіх можливостей, тизер не обов'язково повинен бути контентом; але цей інструмент найкращим чином спрацьовує для онлайн-книг, платних курсів, глянцевих видань і тому подібних форм подачі матеріалу.

11. Безкоштовний курс

Іноді можна зробити безкоштовним цілий курс навчання, серію відео або ознайомлювальних листів. Найкраще для створення і розсилки подібних курсів підійдуть Drip і Mailchimp.

12. Оригінальні файли

Дизайнери оцінять доступ до вихідних файлів або шаблонами в форматі PSD і EPS, якщо у вашого проекту передбачено конструювання дизайну або обробка графічних зображень під певний шаблон, перш ніж використовувати їх на сайті.

13. Фото та зображення

Тематичні добірки фотографій від ресурсу, присвяченого фотографії - це найменше, що можна запропонувати в регулярній розсилці.

14. Інфографіка

Популярність інфографіки як формату передачі самих знань або результатів дослідження - ще один привід звернути на неї увагу.

Для створення власної інфографіки можете скористатися такими сервісами, як Snappa, Piktochart, Easel або Canva.

15. Версія публікації в форматі SlideShare-презентації

Деякі читачі краще сприймають інформацію, якщо вона оформлена як презентація, а не як окрема публікація в блозі. Саме тому варто підготувати версію вашого контенту в форматі, сумісному з сервісом презентацій SlideShare.

А допоможуть вам у цьому Google Slides або PowerPoint.

16. Файли-добірки з кращими зразками

Як цікаві і корисні публікації збирають в окрему папку, так копірайтери колекціонують заголовки скріншоти з кращих зразків; а дизайнери роблять аналогічно з кращою графікою або принтами. Пакети з такими кращими зразками можуть теж стати хорошим доповненням до подальшої електронній розсилці.

17. Можливість перетворити публікації в блозі в PDF

Найпростіший тип додаткового контенту, адже в сервісах на зразок Google Docs вже є вбудована можливість для того, щоб конвертувати готовий текст в PDF-файл, який потім можна завантажувати безліч разів.

HD відео по темі: