Як безкоштовно рекламувати групу ВКонтакте

Логотип ВК

Значення соціальних мереж для бізнесу незаперечно, тому розглянемо актуальні способи, як рекламувати групу вконтакте безкоштовно. Ефективна реклама спільноти дозволить розповісти про свій товар, привернути покупців або зробити групу джерелом заробітку.

Зміст статті:

  • Розсилка повідомлень
  • вірусний маркетинг
  • Реклама в групах схожої тематики
  • Коментарі та привернення уваги
  • Інтернет ресурси та інші соціальні мережі

Розсилка повідомлень

Способів безкоштовної реклами багато, розглянемо найпопулярніші. Перший метод - відправлення повідомлень, що містять відомості про групу, потенційно зацікавленим користувачам. Робимо це наступним чином: пишемо текст реклами за умови посилання на групу.

Вибираємо цільову аудиторію - користувачів соціальної мережі, яким буде цікава ваша спільнота. Для цього заходимо на вкладку «Люди», вибираємо вікової інтервал, вказуємо країну і місто проживання, а також інші параметри пошуку. Після цього відкриваємо вкладку «Робота» і пишемо «МЛМ». Тепер залишилося відправити користувачам повідомлення або запити в друзі з рекламним повідомленням.

Є деякі правила написання реклами: вона не повинна бути нав'язливою, виглядати як відвертий спам. У зворотному випадку користувачі можуть поскаржитися адміністрації соц. мережі, що призведе до тимчасове заблокування вконтакте (за «підозрілу активність»).

Вірусний маркетинг

Цей метод виключає ймовірність блокування. Він полягає в проведенні естафет, конкурсів і всіляких акцій для користувачів. Дуже ефективні різноманітні розіграші, які передбачають зацікавленість користувачів в репоста вашої групи на своїй сторінці. Якщо спільнота присвячено продажу товарів або послуг, в якості виграшу можна встановити безкоштовну одиницю продукції.

Реклама в групах схожої тематики

Співпраця з адміністраторами інших груп - це можливість прорекламувати себе за рахунок обміну рекламними постами. Для початку необхідно знайти перспективні спільноти схожої тематики. Якщо ми не хочемо платити за рекламу, то вибираємо групи із середньою кількістю передплатників, що знаходяться в процесі розкрутки.

Критерії вибору партнерів:

  • Звертаємо увагу на активність передплатників групи. Наприклад, навіть якщо в співтоваристві багато передплатників, але практично відсутні лайки, коментарі та обговорення, то швидше за все більшість з них - накручені. Від співпраці з таким співтовариство не буде позитивного ефекту.
  • Вибираємо групи з частими оновленнями контенту. Це говорить про активність адміністратора і про те, що користувачі бачать пости і інформацію в своїх новинах.
  • Перевагу слід віддавати тільки співтовариствам схожої тематики. Якщо реклама буде розміщена в групі, яка не має відношення до специфіки вашої спільноти, сприйматися вона буде як спам і ймовірність, що користувачі зацікавляться оголошенням, зводиться до мінімуму.

Коментарі та привернення уваги

Цей метод як і раніше популярний і дозволить прорекламувати свою спільноту і залучити невелику кількість передплатників. Шукаємо більш розкручені групи, читаємо правила або звертаємося до адміністратора з проханням розміщення коментарів до записів.

Якщо в паблік немає заборони на розміщення посилань в коментарях, то можна приступати до розміщення реклами. Робити це потрібно тільки до тих постів, в яких це доречно. Деякі спільноти дають можливість розміщувати в обговореннях або на стіні фотографії, аудіо чи відео, під якими можна залишити посилання на свою групу.

Інтернет ресурси та інші соціальні мережі

Використання інших сайтів, форумів і соцмереж для реклами своєї групи ніхто не відміняв. Головне правило - актуальність реклами. Тобто, розміщувати її має сенс тільки на ресурсах відповідної тематики аналогічним чином, що і в інших групах в Вконтакте.

При активному застосуванні перерахованих вище методів реклами можна досягти непоганого успіху при розкручуванні групи Вконтакте. У свою чергу, це дозволить підвищити швидкість просування своїх товарів і послуг, і залучити потенційних покупців.

Відео по темі: