Як ефективно і правильно рекламувати послуги
Якщо ви зайнялися бізнесом, то серед першорядних завдань вам потрібно зрозуміти, як рекламувати послуги. Без ефективної реклами продажу можуть виявитися настільки низькими, що просто не окуплять вкладення у відкриття власної справи. Незважаючи на те, що для кожного виду бізнесу підходять різні типи реклами, існують більш-менш загальні канали, якими можна скористатися в будь-якому випадку.
Зміст статті:
- За допомогою газет і радіо
- За допомогою промоутерів
- За допомогою оголошень на під'їздах
- За допомогою зовнішньої реклами
- Інтернет
За допомогою газет і радіо
Незважаючи на те, що ці засоби масової інформації потроху втрачають свою популярність, для реклами послуг, спрямованих на дорослу вікову аудиторію, вони підійдуть відмінно. В газетах нерідко рекламують ремонтні, будівельні, перукарські послуги.
Тут дуже важливо вміти сформулювати думку і заклик до покупки коротко, стисло і максимально привабливо, тому як платити доводиться за кожен рядок в газеті і секунду на радіо.
За допомогою промоутерів
Роздача рекламних листівок в багатолюдних місцях - це не найдешевший варіант реклами послуг, зате вельми наочний. Людям подобається розглядати яскраві буклети, і іноді вони роблять це навіть несвідомо.
До того ж така реклама дозволяє візуалізувати все, що ви хочете донести до клієнта, і інших подібних хитрощів.
Щоб не викинути гроші на вітер в буквальному сенсі, потрібно підбирати сумлінних промоутерів або ж звернутися в професійне btl-агентство. До того ж роздавати листівки, буклети, візитки потрібно не всім, а тільки вашої безпосередньої цільової аудиторії.
наприклад, листівки з рекламою про встановлення дверей або укладання тротуарної плитки не варто роздавати підліткам, а манікюр на дому навряд чи зацікавить чоловіків.
За допомогою оголошень на під'їздах
Таке оголошення обов'язково побачить велика кількість людей, головне - зробити його досить яскравим, а заголовок обов'язково написати великими буквами, щоб виділити свою пропозицію серед інших.
Пам'ятайте, що ця реклама працює всього один-два дні після розклеювання, в рідкісних випадках - довше.
Тому хто не встиг його побачити і запам'ятати, залишити собі листочок з телефоном, той уже не стане вашим клієнтом. Якщо ви хочете отримати хороший результат, то розклеювання потрібно проводити раз в два-три дня, по крайней мере, якщо ви надаєте послуги в обмеженому районі.
За допомогою зовнішньої реклами
Звичайно, для малого бізнесу білборди і реклама на сіті-лайтах - занадто дороге задоволення і служить, скоріше, для підтримки іміджу та впізнаваності, ніж для. Але ось реклама на Леєрні розтяжках обходиться набагато дешевше, а працює нітрохи не гірше. Огородження, на яких рекламують послуги таким чином, як правило, розташовуються в центральних частинах міста з хорошою прохідністю.
До цього ж пункту можна віднести створення яскравої, привертає увагу вивіски на вашому закладі або офісі, якщо такий є. На ній потрібно відразу ж вказати, які ви надаєте послуги, а також ваші контактні дані. Якщо ви орендуєте приміщення в офісній будівлі, то можна купити на ньому місце для вашого банера.
Інтернет
Додайте свої пропозиції на всіляких дошках оголошень (бажано використовувати в них ключові слова - пошукові запити). Можна піти далі і створити свій сайт або навіть інтернет-магазин. - тут можна пропонувати свої послуги потенційним клієнтам безпосередньо.
, існує маса, і далеко не всі вони вимагають великих вкладень. Не забувайте про «сарафанне радіо»: виконуючи свою роботу якісно, ви можете сміливо розраховувати на рекомендації вдячних клієнтів.
Відео по темі: