Як ефективно і правильно рекламувати послуги

Креативна реклама

Якщо ви зайнялися бізнесом, то серед першорядних завдань вам потрібно зрозуміти, як рекламувати послуги. Без ефективної реклами продажу можуть виявитися настільки низькими, що просто не окуплять вкладення у відкриття власної справи. Незважаючи на те, що для кожного виду бізнесу підходять різні типи реклами, існують більш-менш загальні канали, якими можна скористатися в будь-якому випадку.

Зміст статті:

  • За допомогою газет і радіо
  • За допомогою промоутерів
  • За допомогою оголошень на під'їздах
  • За допомогою зовнішньої реклами
  • Інтернет

За допомогою газет і радіо

Незважаючи на те, що ці засоби масової інформації потроху втрачають свою популярність, для реклами послуг, спрямованих на дорослу вікову аудиторію, вони підійдуть відмінно. В газетах нерідко рекламують ремонтні, будівельні, перукарські послуги.

Тут дуже важливо вміти сформулювати думку і заклик до покупки коротко, стисло і максимально привабливо, тому як платити доводиться за кожен рядок в газеті і секунду на радіо.

За допомогою промоутерів

Роздача рекламних листівок в багатолюдних місцях - це не найдешевший варіант реклами послуг, зате вельми наочний. Людям подобається розглядати яскраві буклети, і іноді вони роблять це навіть несвідомо.

До того ж така реклама дозволяє візуалізувати все, що ви хочете донести до клієнта, і інших подібних хитрощів.

Щоб не викинути гроші на вітер в буквальному сенсі, потрібно підбирати сумлінних промоутерів або ж звернутися в професійне btl-агентство. До того ж роздавати листівки, буклети, візитки потрібно не всім, а тільки вашої безпосередньої цільової аудиторії.

наприклад, листівки з рекламою про встановлення дверей або укладання тротуарної плитки не варто роздавати підліткам, а манікюр на дому навряд чи зацікавить чоловіків.

За допомогою оголошень на під'їздах

Таке оголошення обов'язково побачить велика кількість людей, головне - зробити його досить яскравим, а заголовок обов'язково написати великими буквами, щоб виділити свою пропозицію серед інших.

Пам'ятайте, що ця реклама працює всього один-два дні після розклеювання, в рідкісних випадках - довше.

Тому хто не встиг його побачити і запам'ятати, залишити собі листочок з телефоном, той уже не стане вашим клієнтом. Якщо ви хочете отримати хороший результат, то розклеювання потрібно проводити раз в два-три дня, по крайней мере, якщо ви надаєте послуги в обмеженому районі.

За допомогою зовнішньої реклами

Звичайно, для малого бізнесу білборди і реклама на сіті-лайтах - занадто дороге задоволення і служить, скоріше, для підтримки іміджу та впізнаваності, ніж для. Але ось реклама на Леєрні розтяжках обходиться набагато дешевше, а працює нітрохи не гірше. Огородження, на яких рекламують послуги таким чином, як правило, розташовуються в центральних частинах міста з хорошою прохідністю.

До цього ж пункту можна віднести створення яскравої, привертає увагу вивіски на вашому закладі або офісі, якщо такий є. На ній потрібно відразу ж вказати, які ви надаєте послуги, а також ваші контактні дані. Якщо ви орендуєте приміщення в офісній будівлі, то можна купити на ньому місце для вашого банера.

Інтернет

Додайте свої пропозиції на всіляких дошках оголошень (бажано використовувати в них ключові слова - пошукові запити). Можна піти далі і створити свій сайт або навіть інтернет-магазин. - тут можна пропонувати свої послуги потенційним клієнтам безпосередньо.

, існує маса, і далеко не всі вони вимагають великих вкладень. Не забувайте про «сарафанне радіо»: виконуючи свою роботу якісно, ​​ви можете сміливо розраховувати на рекомендації вдячних клієнтів.

Відео по темі: