Як рекламувати інтернет-магазин

Як рекламувати інтернет-магазин

Щоб інтернет-магазин скоріше почав приносити прибуток, його слід рекламувати. У цій статті ми розглянемо, як рекламувати інтернет-магазин найефективніше і дешево. Варто відзначити, що саме реклама є основним фактором збільшення числа продажів. Але для того, щоб продажі росли, мало роздавати листівки у метро - реклама повинна бути ефективною і орієнтованої на відповідну аудиторію.

Зміст статті:

  • Як рекламувати інтернет-магазин за допомогою контекстної реклами
  • Рекламуємо інтернет-магазин за допомогою соціальних мереж
  • Як рекламувати інтернет-магазин за допомогою прайс-агрегаторів
  • Оффлайн методи реклами інтернет-магазину

Як рекламувати інтернет-магазин за допомогою контекстної реклами

Контекстна реклама є одним з найефективніших методів залучення покупців, причому такий вид реклами дає результат практично відразу, на відміну від просування магазину в пошукових системах. Контекстну рекламу сьогодні найчастіше використовують як великі, так і дрібні магазини будь-якого профілю. Єдиним серйозним недоліком цього методу реклами є відносно висока вартість контекстної реклами. Просування в пошукових системах обійдеться значно дешевше, але результат проведеної роботи буде помітний лише через кілька місяців.

Рекламуємо інтернет-магазин за допомогою соціальних мереж

З появою соціальних мереж ринок отримав нові можливості для реклами, що перевершують по своїй ефективності інші майданчики. У зв'язку з цим, будь-якому власникові торговельної площадки слід знати, як рекламувати інтернет-магазин в соц. мережах. Тут також можна користуватися методом контекстної реклами, про яку йдеться вище, але можна і залучати відвідувачів безпосередньо, створивши групу магазину, і запустивши акцію серед передплатників. При цьому групу можна просувати через рекламу в інших популярних і відповідних за тематикою пропонованих товарів спільнотах.

Втім, як і в інших методах реклами, тут є свої нюанси - ефективно рекламувати через соціальні мережі можна аж ніяк не будь-який товар. Як показує практика, найкраще цей метод підходить для нових і незвичайних товарів, одягу, виробів ручної роботи, для різного дисконту. Варто враховувати також, що у різних соціальних мереж різна аудиторія, відповідно, підходити до питання створення групи для реклами свого магазину слід виходячи з аудиторії, на яку орієнтовані товари.

Як рекламувати інтернет-магазин за допомогою прайс-агрегаторів

Прайс-агрегатори - це сайти, що дозволяють відвідувачеві швидко порівняти ціни і умови доставки на декількох торгових майданчиках, і, зробивши вибір, перейти на сторінку товару в потрібний магазин. Щоб зрозуміти, як рекламувати інтернет-магазин за допомогою прайс-агрегаторів, досить відвідати будь-який з них. Принцип простий - у кого більше вигідні умови, у того більше продажів, як на будь-якому ринку. При цьому слід враховувати, що більшість таких сайтів мають окремий розділ для відгуків покупців про якість сервісу. І якщо відгуки негативні, покупці можуть віддати перевагу купити товар за велику ціну, зате з упевненістю, що він буде доставлений відповідно до замовлення, в повній комплектації і вчасно.

Оффлайн методи реклами інтернет-магазину

Останнім часом інтернет-магазини цілком успішно рекламуються оффлайн - це і друкована реклама в періодичних виданнях, і реклама на під'їздах, в ліфтах, в громадському транспорті, в різних закладах і навіть на рекламних банерах у жвавих автодоріг. Великою популярністю користується крос-маркетинг, коли торгова площадка СОТ уклав угоду з будь-яким відповідним за тематикою закладом, який розміщує у себе рекламу магазину, тоді як магазин, в свою чергу, розміщує у себе банер цього закладу.

Загалом, методів просування торгового майданчика в інтернеті існує дуже і дуже багато, але як рекламувати інтернет-магазин найефективніше - ми розповіли. Залишається лише провести аналіз аудиторії, порівняти ціни з конкурентами і вибрати відповідний метод. Будьте креативні. Шукайте нестандартні рішення. Але пам'ятайте, що не в останню чергу успіх вашого підприємства залежить від сумлінності роботи магазину. Цінуйте свого клієнта, і він відповість вам тим же.

Як рекламувати інтернет-магазин. Відео: