Як в Контакте створити групу для бізнесу і правильно її просувати

Сторінка соц. мережі ВКонтакте

Нижче ми докладно розповімо, як в контакті створити групу для бізнесу і правильно її просувати. За допомогою соціальних мереж можна організувати ефективну рекламу і продажу, причому з мінімальними витратами.

Зміст статті:

  • створення
  • Інтернет магазин
  • оформлення
  • контент
    • Основні матеріали
    • регулярні публікації
  • Розкрутка і реклама
  • Що не слід робити

Створення

Розберемо покроково створення і оформлення спільноти, привабливого для покупців.

Перший крок - назва. Підберіть фразу з трьох-чотирьох слів, відповідну під ваш основний пошуковий запит. Обов'язково вкажіть географічну прив'язку, наприклад, «Продаж шуб по всій Україні». Повинно бути відразу зрозуміло, де і чим ви займаєтеся.

опис. Красиві історії, на кшталт «З чого ми починали», більшості читачів нецікаві, якщо ви не уявляєте відомий бренд. Коротко опишіть товари та послуги, переваги фірми, вкажіть побільше каналів зв'язку (телефони, пошта, адреса, скайп і т. Д.). Напишіть умови покупки, способи оплати, терміни доставки, які ви надаєте гарантії. Добре використовувати в описі кілька пошукових запитів по вашому бізнесу.

статус. Над описом є кілька рядків, де можна розмістити корисну інформацію, слоган, телефони, новина про акцію або знижку. Так співтовариство з ходу приверне увагу до ваших товарів і послуг.

Адреса. Паблік можна привласнити назву в адресному рядку разом стандартного набору цифр. Це дозволить трошки «брендировать» сторінку і зробити її адресу запам'ятовується (як адреса сайту). Виберіть коротку і ємне ім'я і вкажіть його у вкладці «Управління співтовариством».

Фото (аватар). Підберіть красиву і якісну фотографію, щоб навіть за обрізаної мініатюрі був зрозумілий ваш рід діяльності. В ідеалі на аватарке потрібно написати назву або вид послуг компанії, вказати телефони, вставити заклик підписатися.

Контакти. У цьому меню підпишіть посади керівників, питання, за якими до них можна звертатися, номери телефонів або адреси електронної пошти.

Інтернет магазин

Останнє нововведення вконтакте дозволяє перетворити сторінку в невеликий інтернет-магазин. Як правильно розміщувати товари?

  • Тільки якісні фото (3-4 штуки);
  • Необхідно докладний опис продукту, а не тільки його назву. Наведіть технічні характеристики, використовуйте наступні ключові слова;
  • Під кожним товаром вказуйте ціну, контакти та інформацію про покупку / доставці.

Оформлення

Після внесення головної інформації групу потрібно правильно заповнити і оформити. Зверніть увагу на вікі-розмітку. Цей інструмент дозволяє зробити паблік яскравішим і цікавішим, додати додаткові сторінки, форматування, посилання і картинки.

Варто попрацювати над меню, яке зазвичай розташовується там же, де «опис». У меню можна вписати розділи магазину по аналогії з веб-сайтами. Кожен розділ веде на, фото- і відеоматеріалами. Меню виглядає як цілісна картинка і привертає увагу відвідувачів.

Контент

Щоб магазин зацікавив потенційних покупців і набрав учасників, потрібно правильно його заповнити.

Основні матеріали

У групі обов'язково повинні бути:

  • Фотоальбоми з якісними фото і підписами, обов'язкові фото від задоволених клієнтів;
  • Відеозаписи, що стосуються ваших товарів або послуг, або просто розважальні;
  • Кілька обговорень, теми «питання-відповіді», «побажання» і т. Д.
  • Регулярні публікації

    Це ключ до залучення клієнтів і підвищенню популярності паблік. Варто дотримуватися кількох правил:

    • Всі пости на стіні потрібно розміщувати з фотографіями, не рідше 3-4 разів на тиждень. Щоб вас репоста, варто викладати 50% записів комерційного характеру, і 50% - розважального. ;
    • Щотижня розміщуйте на «стіні» опитування. Це підвищує активність учасників в коментарях;
    • Регулярно публікуйте акції, новини, розіграші.

    Розкрутка і реклама

    Розкручувати сторінку можна кількома способами.

    Офіційна таргет-реклама ВКонтакте. Це платний сервіс, який буде показувати вашу рекламу потенційним покупцям за аналогією з Яндекс.Директ. Бюджет повністю залежить від вас.

    Оголошення в великих паблік. Шукаєте відповідною тематикою або просто великі міські спільноти і розміщуєте цікаву новину або акцію на платній основі. Залежно від популярності паблік, тривалості розміщення і навіть місця (в «шапці», на «стіні»), ціна оголошення - від 3 до 80 доларів.

    Конкурси та розіграші в спеціальних групах. Дуже популярний метод просування послуг. У ВКонтакте повно співтовариств, що займаються розіграшами призів серед передплатників. В середньому, ціна публікації становить 5-25 дол. Можна знайти паблік, що розміщує конкурси безкоштовно. Магазин від цього отримує нових передплатників (за умовами конкурсу, потрібно вступити в групу спонсора розіграшу) і популярність завдяки репоста вашої інформації.

    Обмін посиланнями з іншими компаніями (Рекламне партнерство). Цей метод разом з використанням в публікаціях ключових запитів спрямований на розкрутку на рівні пошукових систем.

    Запрошуйте своїх друзів, заведіть аккаунт магазину і додавайте нових передплатників з нього. Аккаунт дозволить пропонувати свої послуги безпосередньо. Головне - не скотитися в спам і не втратити своєї сторінки через скарги користувачів.

    Що не слід робити

    Є більш прості методи, на зразок автоматичної накрутки передплатників і лайків. але це загрожує банами, і помітно, що в співтоваристві більша частина людей - так звані «собачки» (порожні сторінки) або фейки.

    - вигідно і просто. Аудиторія Контакту дає масу потенційних клієнтів, які готові спілкуватися, репоста, питати. Від вас вимагається зацікавити і.

    HD відео по темі: