Як залучити покупців до свого інтернет магазин
Усередині працюєте над тим, як залучити клієнтів в інтернет магазин? Існує маса способів збільшити продажі з мінімальними вкладеннями і високою віддачею. Нижче ми докладно опишемо кожен метод підвищення відвідуваності магазину.
Зміст статті:
- Перевірка функціональності сайту і якості обслуговування
- оптимізація
- Контекстна реклама Яндекс. Директ і Google Adwords
- Сайти-агрегатори товарів
- Акції, спецпропозиції, спонсорство
- Партнерська реклама
- Фірми схожої тематики
- блогери
- Форуми
- Реєстрація в віртуальних каталогах
- Просування в соціальних мережах
Перевірка функціональності сайту і якості обслуговування
Перед розкручуванням проекту переконайтеся, що ресурс оптимізований і по максимуму доопрацьований. Починати необхідно з цього.
Покупці будуть довше затримуватися в магазині і з задоволенням повертатися, якщо портал оформлений красиво і може похвалитися функціональністю. Грамотне поділ продукції за категоріями, вичерпний опис, фотографії та ціна до кожного з них - запорука комфортного сприйняття і інтересу відвідувачів.
Меню «Контакти» і форма зворотного зв'язку. Відвідувач повинен мати можливість швидко зв'язатися з вами і отримати оперативну відповідь. Хороші функції для продає ресурсу - онлайн-чат, замовлення дзвінка від менеджера. Розробіть максимум варіантів спілкування з покупцем.
Система оформлення покупки онлайн повинна бути простою і робочої. Протестуйте її на всіх етапах замовлення. Якщо вона занадто складна, або в процесі оформлення виникають проблеми і помилки, ви ризикуєте втратити нетерплячих замовників. Зручною повинна бути оплата і доставка продукції. Запропонуйте різні типи оплати (банківська карта, Яндекс.Деньги, вебмані та ін.) І швидку доставку.
Оптимізація
Починати просування інтернет-магазину слід з пошукової оптимізації веб-сайту. Проводити її потрібно постійно, щоб не втрачати позиції в пошукових системах. Що робити:
- заповніть ресурс тематичними статтями з використанням релевантних ключових фраз, за якими вас будуть знаходити;
- налаштуйте перелинковку. У статтях потрібні посилання на інші матеріали і продукти по темі, одні товари повинні пропонувати переглянути інші;
- необхідне просування в блогах, тематичних форумах, нарощування посилальної маси, щоб підняти позиції сайту.
Контекстна реклама Яндекс. Директ і Google Adwords
Кращий варіант швидко і досить недорого залучити цільову аудиторію в проект. Таким чином і послуги, використовуючи ключові запити. Важливо правильно скласти продає оголошення і підібрати націлювання.
Сайти-агрегатори товарів
Реєстрація на подібних порталах - хороша можливість вийти на величезну кількість потенційних покупців. Кращі сервіси:
Акції, спецпропозиції, спонсорство
Дієвий метод залучення уваги. Найпростіші - акції типу «Знижка 50% на другу покупку», «Третій продукт в подарунок» і т. Д. На цьому можна побудувати рекламні оголошення в Яндекс.Директ, наприклад. Вони зацікавлять більше людей, ніж звичайні.
Мотивуйте покупців поширювати інформацію про вас. Це можна зробити за рахунок знижок за наведених друзів, бонусів за позитивні відгуки на вашому і сторонніх сайтах, сервісах відгуків (наприклад, irecommend).
Утримуйте постійних клієнтів. Відмінно працюють знижки і розпродажі за спеціальною ціною для «замовників зі стажем».
Спонсорство - хороший спосіб вийти на широку аудиторію. Головне - вибрати захід за своєю тематикою і націлене на «ваших людей». Це подарунки переможцям конкурсів, оснащення для проведення фестивалів, фірмовий одяг для танцювальних колективів і т. Д.
Запам'ятатися клієнтам можна за допомогою маленьких несподіваних подарунків, вкладених в замовлення. Це можуть бути як сувеніри (ручки з логотипом, брендовані магніти і т. Д.), Так і корисні дрібниці (чистячі серветки, ліхтарики), співвідносні з продавцем. Це стимулює замовників розповідати про вас іншим.
Партнерська реклама
Ви можете розкручувати інтернет магазин за допомогою інших порталів, які не є вашими конкурентами.
Фірми схожої тематики
Сюди відносяться обмін посиланнями, записами, взаімореклама з партнерами по тематиці. Якщо ви пропонуєте засоби по догляду за волоссям та шкірою, можна співпрацювати з салонами краси. Продавець продукції для автомобілів знайде партнерів серед автосервісів.
Блогери
Зверніться до «лідерів думок». Можна також підібрати автора статей з вашої тематики. Також є варіанти замовлення рекламної статті або надання блогеру зразка своєї продукції, щоб він його протестував і написав відгук.
Форуми
Станьте самі «лідером думок». Чимало людей все ще сидить на великих форумах, в основному, це аудиторія віком 25-45 років. Активно обговорюючи актуальні проблеми, ви заробите репутацію, яка дозволить в подальшому.
Реєстрація в віртуальних каталогах
Великі портали-каталоги мають величезну відвідуваність. Грамотне розміщення на них своєї компанії і оптимізованих оголошень дозволять вам піднятися в пошуку і залучити клієнтів серед відвідувачів цих порталів. Найбільші і популярні:
- Tiu.ru;
- Blizko.ru;
- Pulscen.ru.
Просування в соціальних мережах
Кращі мережі з високою відвідуваністю - це ВКонтакте, Фейсбук, Інстаграм, менш популярні Однокласники. На сайті слід поставити відповідні значки з відсиланням на ваші акаунти і спільноти в соц. мережах.
На таких ресурсах слід публікувати інформацію про свою фірму, новинки, акції та інший цікавий для читачів контент. Просувати компанію в мережах можна за допомогою покупки постів і посилань на вас в великих спільнотах, партнерського обміну посиланнями і публікаціями. Правильно оформіть сторінку. Наприклад, є розділ «Товари», вельми популярний серед користувачів.
Ефективний спосіб залучити нових передплатників і потенційних замовників - проведення конкурсів з подарунками або сертифікатами зі знижкою за репост записів. Про вас дізнаються ще й друзі передплатників спільноти.
Це кращі способи того, широкої аудиторії швидко і недорого. Розкрутка в Мережі дає великий простір для реалізації цікавих ідей та креативного підходу. Придумуйте, втілюйте в життя і заробляйте!
Відео по темі: