Як залучити покупців до свого інтернет магазин

Ноутбук і кредитні карти

Усередині працюєте над тим, як залучити клієнтів в інтернет магазин? Існує маса способів збільшити продажі з мінімальними вкладеннями і високою віддачею. Нижче ми докладно опишемо кожен метод підвищення відвідуваності магазину.

Зміст статті:

  • Перевірка функціональності сайту і якості обслуговування
  • оптимізація
  • Контекстна реклама Яндекс. Директ і Google Adwords
  • Сайти-агрегатори товарів
  • Акції, спецпропозиції, спонсорство
  • Партнерська реклама
    • Фірми схожої тематики
    • блогери
    • Форуми
  • Реєстрація в віртуальних каталогах
  • Просування в соціальних мережах

Перевірка функціональності сайту і якості обслуговування

Перед розкручуванням проекту переконайтеся, що ресурс оптимізований і по максимуму доопрацьований. Починати необхідно з цього.

Покупці будуть довше затримуватися в магазині і з задоволенням повертатися, якщо портал оформлений красиво і може похвалитися функціональністю. Грамотне поділ продукції за категоріями, вичерпний опис, фотографії та ціна до кожного з них - запорука комфортного сприйняття і інтересу відвідувачів.

Меню «Контакти» і форма зворотного зв'язку. Відвідувач повинен мати можливість швидко зв'язатися з вами і отримати оперативну відповідь. Хороші функції для продає ресурсу - онлайн-чат, замовлення дзвінка від менеджера. Розробіть максимум варіантів спілкування з покупцем.

Система оформлення покупки онлайн повинна бути простою і робочої. Протестуйте її на всіх етапах замовлення. Якщо вона занадто складна, або в процесі оформлення виникають проблеми і помилки, ви ризикуєте втратити нетерплячих замовників. Зручною повинна бути оплата і доставка продукції. Запропонуйте різні типи оплати (банківська карта, Яндекс.Деньги, вебмані та ін.) І швидку доставку.

Оптимізація

Починати просування інтернет-магазину слід з пошукової оптимізації веб-сайту. Проводити її потрібно постійно, щоб не втрачати позиції в пошукових системах. Що робити:

  • заповніть ресурс тематичними статтями з використанням релевантних ключових фраз, за ​​якими вас будуть знаходити;
  • налаштуйте перелинковку. У статтях потрібні посилання на інші матеріали і продукти по темі, одні товари повинні пропонувати переглянути інші;
  • необхідне просування в блогах, тематичних форумах, нарощування посилальної маси, щоб підняти позиції сайту.

Контекстна реклама Яндекс. Директ і Google Adwords

Кращий варіант швидко і досить недорого залучити цільову аудиторію в проект. Таким чином і послуги, використовуючи ключові запити. Важливо правильно скласти продає оголошення і підібрати націлювання.

Сайти-агрегатори товарів

Реєстрація на подібних порталах - хороша можливість вийти на величезну кількість потенційних покупців. Кращі сервіси:

  • Яндекс. Маркет;
  • wikiroom;
  • wikimart;
  • clickandpay.ru;
  • price.ru;
  • shoptimus.ru.
  • Акції, спецпропозиції, спонсорство

    Дієвий метод залучення уваги. Найпростіші - акції типу «Знижка 50% на другу покупку», «Третій продукт в подарунок» і т. Д. На цьому можна побудувати рекламні оголошення в Яндекс.Директ, наприклад. Вони зацікавлять більше людей, ніж звичайні.

    Мотивуйте покупців поширювати інформацію про вас. Це можна зробити за рахунок знижок за наведених друзів, бонусів за позитивні відгуки на вашому і сторонніх сайтах, сервісах відгуків (наприклад, irecommend).

    Утримуйте постійних клієнтів. Відмінно працюють знижки і розпродажі за спеціальною ціною для «замовників зі стажем».

    Спонсорство - хороший спосіб вийти на широку аудиторію. Головне - вибрати захід за своєю тематикою і націлене на «ваших людей». Це подарунки переможцям конкурсів, оснащення для проведення фестивалів, фірмовий одяг для танцювальних колективів і т. Д.

    Запам'ятатися клієнтам можна за допомогою маленьких несподіваних подарунків, вкладених в замовлення. Це можуть бути як сувеніри (ручки з логотипом, брендовані магніти і т. Д.), Так і корисні дрібниці (чистячі серветки, ліхтарики), співвідносні з продавцем. Це стимулює замовників розповідати про вас іншим.

    Партнерська реклама

    Ви можете розкручувати інтернет магазин за допомогою інших порталів, які не є вашими конкурентами.

    Фірми схожої тематики

    Сюди відносяться обмін посиланнями, записами, взаімореклама з партнерами по тематиці. Якщо ви пропонуєте засоби по догляду за волоссям та шкірою, можна співпрацювати з салонами краси. Продавець продукції для автомобілів знайде партнерів серед автосервісів.

    Блогери

    Зверніться до «лідерів думок». Можна також підібрати автора статей з вашої тематики. Також є варіанти замовлення рекламної статті або надання блогеру зразка своєї продукції, щоб він його протестував і написав відгук.

    Форуми

    Станьте самі «лідером думок». Чимало людей все ще сидить на великих форумах, в основному, це аудиторія віком 25-45 років. Активно обговорюючи актуальні проблеми, ви заробите репутацію, яка дозволить в подальшому.

    Реєстрація в віртуальних каталогах

    Великі портали-каталоги мають величезну відвідуваність. Грамотне розміщення на них своєї компанії і оптимізованих оголошень дозволять вам піднятися в пошуку і залучити клієнтів серед відвідувачів цих порталів. Найбільші і популярні:

    • Tiu.ru;
    • Blizko.ru;
    • Pulscen.ru.

    Просування в соціальних мережах

    Кращі мережі з високою відвідуваністю - це ВКонтакте, Фейсбук, Інстаграм, менш популярні Однокласники. На сайті слід поставити відповідні значки з відсиланням на ваші акаунти і спільноти в соц. мережах.

    На таких ресурсах слід публікувати інформацію про свою фірму, новинки, акції та інший цікавий для читачів контент. Просувати компанію в мережах можна за допомогою покупки постів і посилань на вас в великих спільнотах, партнерського обміну посиланнями і публікаціями. Правильно оформіть сторінку. Наприклад, є розділ «Товари», вельми популярний серед користувачів.

    Ефективний спосіб залучити нових передплатників і потенційних замовників - проведення конкурсів з подарунками або сертифікатами зі знижкою за репост записів. Про вас дізнаються ще й друзі передплатників спільноти.

    Це кращі способи того, широкої аудиторії швидко і недорого. Розкрутка в Мережі дає великий простір для реалізації цікавих ідей та креативного підходу. Придумуйте, втілюйте в життя і заробляйте!

    Відео по темі: