Як збільшити продажі в продуктовому магазині
Кожного власника продуктової торгової точки цікавить, як підняти продажі в продуктовому магазині і залучити нових покупців. У статті ми описуємо кращі способи збільшити дохід магазину, які не потребують великих витрат.
Зміст статті:
- Грамотний підбір персоналу
- Зовнішня реклама
- Правильна викладка товару
- асортимент
- Правильне оформлення цінників
- Акції та знижки
Грамотний підбір персоналу
Важливу роль в невеликому магазині (особливо в спальному районі) грає відношення продавця до споживачів. Простежте, щоб працівники були доброзичливі і привітні, інакше клієнти підуть в інше місце. Влаштуйте перевірку співробітникам на предмет обману і обрахунку клієнтів. Таких продавців варто замінити. Прострочені товари необхідно вчасно прибирати з прилавків, люди не люблять, коли їм намагаються впихнути «некондицію».
Зовнішня реклама
Починати слід з назви. Ідеально підходить просте і легко запам'ятовується слово. Назва і вивіска робляться великими і чітко відображають асортимент гастроному. Неподалік поставте покажчик з назвою закладу та написом типу «свіжі продукти», «випічка» і т. Д. Відповідно до вашим асортиментом.
Вікна та двері використовуйте для залучення уваги за допомогою плакатів і банерів із зображеннями їжі і напоїв.
Правильна викладка товару
Як зробити так, щоб покупець придбав в кілька разів більше, ніж планував? Вчасно «нагадати» йому про супутніх покупках або сформувати бажання купити що-небудь ще.
за допомогою викладки:
- Найбільш затребувані і вигідні для власника товари, розміщуйте по правій стороні приміщення. Споживачам комфортно обходити приміщення проти годинникової стрілки, і пильна увага дістається полкам справа.
- Самі розкуповують полки - на рівні очей. Там виставляються популярні вироби, що приносять закладу основний дохід.
- Однорідна товарна група розміщується в одному місці (напої з напоями, молочні продукти в одній вітрині та ін.)
- «Апетитне сусідство». Різні групи продуктів повинні органічно поєднуватися, перебуваючи поруч один з одним. Наприклад, риба і торти - погане сусідство. Сметана і солодкі сирки - добрий. Купуючи хліб або булочки, відвідувач захоче побалувати себе тортиком, набуваючи кава і чай - зверне увагу на викладені поруч цукерки. Те ж саме з м'ясом і приправами, пивом і сухариками і т. П.
- Дешеві й популярні вироби не повинні перебувати біля входу в гастроном. Наприклад, на шляху до свіжого хлібу виставляйте солодощі, до мінеральної води - солодкі напої і т. Д. Якщо людина візьме необхідне з порога, то більше нічого не помітить.
Найняти професійного мерчендайзера дорогувато, але консультація фахівця обійдеться в 200-300 $ і суттєво допоможе.
Асортимент
Запропонуйте відвідувачам те, що вони хочуть. Вивчіть, які марки продукції популярні і затребувані.
Складіть портрет свого покупця з урахуванням фінансових можливостей та прилеглих будівель. У спальному районі потрібні товари широкого вжитку, побутова хімія, гастроному неподалік від шкіл і університетів слід збільшити асортимент солодощів, випічки, газованої води, пиріжків і бургерів (включіть в послуги гастроному розігрів їжі в мікрохвильовій печі). Біля офісних центрів добре продаються напівфабрикати, продукти швидкого харчування, заморожена їжа. Відвідувачі торгових центрів, сувенірних крамниць і бутиків одягу оцінять хороший вибір кондитерських виробів і алкоголю по сусідству.
Як виділитися серед конкурентів? Кращі способи:
Правильне оформлення цінників
Впевненість в тому, що відсутність ціни привертає увагу споживача, може погано відбитися на рівні попиту. Людина не дізнається вартість, запідозрить, що його хочуть обдурити або просто не дочекається своєї черги. Кожна одиниця повинна мати ціну. Цінник робиться великим, цифри пишуться розбірливо і акуратно. Виріб, його назва та упаковка повинні бути добре видно, щоб інформація про вартість їх не перекривала. Для однорідних товарів цінники оформляються в єдиному стилі.
Акції та знижки
Акційний товар відмінно привертає аудиторію. Формуйте пропозиції типу «Купи банку кави і отримай шоколадку в подарунок», «Два за ціною одного», робіть знижки, відзначаючи їх червоними буквами і т. д. Споживач приходить за знижкою і попутно купує там все інше.
Не влаштовуйте розпродажі майже простроченої їжі (Людина відчуває себе обдуреним) і стежте, щоб вся продукція була в наявності.
Це основні і поліпшення іміджу торгової точки. Використовуйте фантазію, нестандартні рішення і будьте уважні до потреб аудиторії. Так магазин придбає хорошу репутацію і постійних клієнтів.
HD відео по темі: