Як зробити рекламу ефективною

Собака в окулярах читає газету

Будь-який товар повинен бути представлений покупцеві. При цьому успіх залежить від того наскільки ефективна реклама. Правильна подача дає хороший ефект. Дуже багато відомих і не дуже фахівців дають тисячі рад по підвищенню ефективності, і кожен з рад в тому чи іншому випадку дійсно може допомогти. Але якщо розглянути їх в загальному, відкривається кілька цікавих правил.

Зміст статті:

  • тривалість
  • оформлення
  • слоган
  • Простота і чесність

Тривалість

Тривалість візуального контакту між споживачем і рекламним повідомленням має величезне значення. Як приклад можна привести двох людей. Перший бачить банер протягом декількох секунд, проїжджаючи повз на автомобілі. Другий же має можливість розглянути рекламу більш детально, він бачить її, припустимо, в журналі. Чи не складно зрозуміти, що кожен з цих людей має різний візуальний контакт з рекламою. У першому випадку варто зробити банер запам'ятовується, прямо таки кидається в очі. У другому випадку навпаки, ефективність зробленої реклами буде залежати не від фарб, а від докладного донесення інформації. Хоча і фарби важливий момент, але це вже наступне правило.

Оформлення

І про цей пункт сказано професіоналами багато. Повторимо основні заповіді: не дратувати, не нав'язувати, але залучати. Як це зробити? По-перше, слоган повинен бути оригінальним. По-друге, загальне має відповідати товару, але відрізнятися від конкурентів. Для цього слід оцінити рекламне місце. Ви помітите синьо-блакитний банер на фоні ще 5-ти схожих за кольором? Ось це і треба враховувати.

Так само тут варто додати, що при використанні картинки краще скористатися фотографією. Виходячи з результатів деяких опитувань, фотографія викликає довіри більше. І цим, природно, треба користуватися. Особливо добре у своєму розпорядженні фотографії, на яких присутня людина. Втім, не для кожного товару підходить такий варіант. Але знати його потрібно.

Варто зауважити, що однією краси колірної схеми і шрифту мало. Якщо весь текст буде представлений маленькими літерами, його ніхто не побачить. Тому не забуваємо про розміри і про поганий зір. А воно, на жаль, зустрічається все частіше.

Як останній приписки до правила оформлення варто згадати, що повинна бути оформлена схоже, незалежно від того, де вона буде розташована. З'явиться впізнаваність, ціну якої можна привести на простому прикладі. Все той же автомобіліст їде по своїх справах, бачить рекламу, але не встигає її розглянути. На черговому проспекті виникає пробка, він дістає журнал і по загальному вигляді бачить раніше його зацікавило пропозицію. Природно, що він його прочитає.

Слоган

Якщо ви задумалися про те, що таке якісна реклама, то варто оцінити слоган. Так само його можна назвати гасло, девіз, пропозиція, звернення. Сенс не змінюється і все зрозуміли: з огляду на є сам текст. Нехай він маленький, всього одне речення, але саме він є запорукою успіху. Згадайте, напевно хоч раз рекламна строчка настирливої ​​мухою крутилася в вашій голові. Зате як ви заходили в магазин і бачили цей товар, він уже здавався рідним, знайомим, до нього була довіра.

Слоган повинен бути яскравий, що запам'ятовується. І з нього відразу повинно бути зрозуміло, що ви рекламуєте. При цьому бажано уникати банальних фраз, які і так вже приїлися. Ми повинні пам'ятати: все добре в міру.

Простота і чесність

Вельми несподіваний пункт, чи не так? Але він тут повинен бути обов'язково. Хоча б тому, що він здатний не тільки допомогти, але й застерегти. Якщо ваша реклама буде обманом, то або споживач, або відповідні служби цим будуть незадоволені. І проблеми будуть і з тієї, і з іншого боку.

Ну а що стосується простоти, то тут все, вибачте за тавтологію, ще простіше. Не навантажуйте потенційного споживача зайвою інформацією, ні до чого йому це. Пояснюйте все доступно. Особливо такий підхід оцінять люди після важкого робочого дня, коли сил не залишається ні на що. Тут вже зовсім не до розуміння вигадок маркетологів. По секрету: простота, це один з найбільш корисних порад про те,.

Відео по темі: