Які кольори краще використовувати в рекламі
Сьогодні розповімо про психологію кольору в рекламі, а точніше які кольори краще використовувати в рекламі. Про нюанси використання кольорів і в яких країнах які кольори, що означають.
Якщо задуматися про рекламному впливі на людей, то можна виділити, що одна реклама викличе відторгнення, а інша навпаки може притягнути до себе.
цікаво, чому люди влаштовані так, що на бліді кольору не звертають уваги, а яскраві кольори відразу привернуть погляд.
Рекламі слід порушувати бажання, а також привертати увагу до себе. В її обов'язок входить представити продукт в кращому світлі для того, щоб спонукати потенційного покупця придбати конкретний товар.
психологи вважають, що від колірного оформлення багато в чому залежить успіх реклами майже на 60 відсотків. Реклама робить будь-яку пропозицію переконливим, впливаючи на емоційний стан споживача.
Для такого виду реклами, як друкована, колір є найбільш переконливим елементом і несе нарівні зі слоганом важливу функцію. Коли вивчають вплив кольору в рекламі, то зважають на національними особливостями колірного сприйняття. Тому що для однієї країни колір може надихати і спонукати до дій, тоді як в іншій країні доводить людей до відчаю.
наприклад, в Башкирії був такий випадок, коли одяг бузкового кольору відмовилися брати на продаж, хоча всі рекламні дослідження навпроти вказують, що такий колір повинен був піти нарозхват. В результаті виявилося, що у башкир фіолетовий колір означає траурну одяг.
З усього вищесказаного, можна зробити висновок про те, що маркетологам та іншим рекламним агентам слід точно впізнавати де і що буде позначати певний колір.
Коли психологами були проведені дослідження, що ж означає конкретний колір в різних країнах, то встановилося наступне:
- зелений: в Індії і США - надію, в Китаї - розкіш;
- червоний: в США - любов, в Китаї - удачу, в РФ - агресію і боротьбу;
- блакитний: в США - віру, в Китаї - траур, в РФ - спокій;
- чорний: в США - складну ситуацію, в Китаї - чесність;
- білий: у США - світ, в Китаї - жалоба;
- жовтий: в США - процвітання, в РФ - розлуку, в Сирії - смерть і траур;
- фіолетовий: в Індії і Бразилії - горе і печаль.
Слід розглянути детальніше використання кольору в рекламних роликах, слоганах і ін. Рекламі представниками заходу.
Зміст статті:
- Рожевий колір
- Червоний колір
- Помаранчевий колір
- Жовтий колір
- Зелений колір
- Блакитний і синій кольори
- Фіолетовий колір
- Бежевий колір
- Бірюзовий колір
- Чорний колір
Рожевий колір
Буде ефективний при просуванні таких продуктів на ринок, як дитячі товари та солодкі продукти харчування.
Червоний колір
Для європейців занадто напружений колір, тому краще його використовувати мінімально. Добре буде виглядати з сірим. У будь-якому випадку він приверне всю увагу до себе і викличе відразу не одну емоцію.
Знаки на дорозі, що означають заборону, завжди звертають на себе увагу, так і червоний колір в рекламі закличе придивитися до товару поподробнее.Вот від цього в червоних залах казино знаходиться більше число азартних гравців, ніж в інших залах.
Червоний також добре підходить для оформлення автомобільних салонів, різних харчових закладів, так як викликає апетит.
Помаранчевий колір
Його не радять використовувати там, де великі відкриті простори, тому що він, як і червоний, є збудливим відтінком. Добре застосовується в рекламі деякого технічного обладнання.
Жовтий колір
Він має властивість залишатися в пам'яті людей надовго. Коли у жовтого переважає відтінок золото, то тоді йде прямий зв'язок з владою і почуттям повної переваги.
Зелений колір
Його краще поєднувати з іншими квітами, так як сам по собі цей відтінок несе спокій, розслаблення і може створити кілька малоактивний атмосферу, що в рекламному бізнесі неприйнятно.
Блакитний і синій кольори
Якщо блакитні відтінки маркетологи часто застосовують тоді, коли їм потрібно запустити рекламу лікарських препаратів, то синій відтінок буде найкращий, так як нарівні з заспокоєнням, несе в собі заклик до дії.
Фіолетовий колір
Він робить сильний вплив на психічний стан людей, в деякій мірі дезінтегрує, тому його рекомендують застосовувати лише на малих майданчиках і при поєднанні з іншими відтінками.
Бежевий колір
Являє собою помірність. Підійде до реклами такого типу: «традиційний вибір», «стандартний вибір».
Бірюзовий колір
Такий відтінок часто виступає, як додатковий додаток до іншого, основного кольору, в силу своєї холодності для самостійного прийняття участі в ній.
Чорний колір
Він як би відділяється від інших квітів, але не дивлячись на те, що в країнах заходу - це символіка жалоби, відтінок чорного може бути символом дорогих, елітних речей, сповнених вишуканості та оригінальності.
Таким чином, продаються різні дорогі товари. У рекламі якісних предметів розкоші часто користуються такими поєднаннями: чорний-жовтий (золотистий) і чорний-червоний.
Америка і Європа виділили спеціальний окремий розділ, що займається підбором кольорів для предметів пропозиції.
Маркетологи займаються і ставленням до кольору за національною ознакою, і, а також вивчають стереотипи мислення, певні традиції.