Які кольори краще застосовувати в рекламі і бізнесі
Кожен підприємець час від часу замислюється, які кольори краще використовувати в рекламі і бізнесі. Адже вплив кольору на людей неможливо переоцінити.
Кожен колір сприяє певній реакції, яка, в свою чергу, веде до скоєння потенційним клієнтом цільового дії. Тому психологія квітів в рекламі так важлива. У цій статті ми постараємося вибрати кращий колір для бізнесу.
Зміст статті:
- білий
- помаранчевий
- жовтий
- блакитний
- червоний
- чорний
- синій
- рожевий
- зелений
Білий
Білий колір традиційно символізує відкритість, бажання сприймати світ таким, яким він є насправді, і у всьому його різноманітті. У рекламі використання цього кольору є безпрограшним варіантом - якщо він використовується в друкованих виданнях, то не означає зовсім нічого, створюючи нейтральний ефект. Тобто споживачеві повідомляється будь-яка інформація, але пріоритетів і акцентів немає.
Правда, це не відноситься до ситуацій, коли білий колір грає на контрасті.
Помаранчевий
Помаранчевий - дуже енергійний колір, він додає тонус, викликає прилив життєвих сил, натхнення. Багато фахівців саме помаранчевий розглядають як колір успіху в бізнесі - він дозволяє досягти гармонії тіла і духу. Крім того, це привертає колір реклами.
Особливою популярністю цей колір користується при просуванні лікарських препаратів, медичних і дитячих товарів. Також нерідко його використовують в освіті.
Жовтий
Жовтий колір символізує товариськість і відкритість. На думку фахівців, він сприяє заспокоєнню нервової системи, знижує хвилювання і емоційність, налаштовує на контакт. Цей колір користується особливою популярністю в рекламі дитячих товарів, нерідко використовується PR-агентствами.
Жовтий знижує напругу, дозволяючи, заспокоївши клієнта, нівелювати проблему, а потім продати йому який-небудь товар або послугу.
Блакитний
Блакитний - колір гармонії. Він романтичний, символізує чистоту, прохолоду, мир і дружбу, допомагає зняти напруженість, налаштуватися на робочий лад. Крім того, цей колір також тісно пов'язаний з благородством і розкішшю, з поняттям «вищого світу». У зв'язку з цим найпродуктивніше цей колір використовується в рекламі коштовностей, (особливо прикрас з діамантами), різних миючих засобів і пральних порошків.
Червоний
Червоний - колір активний і навіть агресивний. Він спонукає людину до дії, вимагає певної рішучості. Крім того, червоний сприяє короткочасного залучення уваги - на нього випадковий погляд падає в першу чергу. Тому цей колір вважається кольором перших почуттів - він вимагає негайних дій. Через таку агресивності, червоний особливо сильно діє на чоловіків, тому використовується він для просування товарів і послуг для сильної статі.
Але, використовуючи червоний, слід пам'ятати, що цей колір - акцентне, якщо його буде занадто багато, він почне дратувати і призведе до негативного сприйняття.
Чорний
Чорний колір знаменує собою впевненість, консервативність і професіоналізм. Він є ознакою досвідченого і кваліфікованого колективу, налаштовує на роботу, на діловий лад. Цей колір, без сумніву, є найпопулярнішим в бізнесі. Тим не менш, він має і негативний вплив, особливо, коли в загальній картині його занадто багато - чорний викликає меланхолію, відчуття відірваності від світу, через що досвідчені рекламщики намагаються уникати надмірного використання цього кольору.
Синій
Синій допомагає відвернути увагу від непотрібних дрібниць і сконцентрувати його на головному. При цьому на відміну від червоного синій неагресивний і ніколи не викликає роздратування, дозволяючи при використанні і каталогах привернути увагу споживача з практично 100-відсотковим результатом.
Проте, варто враховувати, що синій несе в собі відтінок професіоналізму, так що використовувати його для реклами дитячих товарів або, скажімо, парфумерії, не варто.
Рожевий
Рожевий колір символізує почуття і любов, сприяє створенню романтичної обстановки, налаштовує на сентиментальність, роблячи людей більш чуйними і лагідними. Він асоціюється з усім дівчачим, милим, ніжним і романтичним. Особливо популярний цей колір для жінок, парфумерії, дитячих товарів. Крім того, він затребуваний у весільних центрах і магазинах інтимних товарів.
Зелений
Зелений сприяє зняттю стресу, пом'якшує, розряджає атмосферу, розслабляє. Цей колір символізує гармонію, мир, єдність природи і людини. Найчастіше використовується в рекламі лікарських препаратів, аптек і медичних установ - стоматологічних клінік, лікарень та інших. Нерідко зелений застосовується і для демонстрації натуральності продукту, що просувається.
Тепер ви знаєте, просувати і продавати ті чи інші товари, і як кольори використовуються в різних сферах бізнесу, так що саме час випробувати ці знання на практиці.