Інновації в маркетингу

Робот тисне руку людині

Сьогодні розповімо про інновації в маркетингу. На сучасному ринку вважається, що маркетинг - це двигун торгівлі. А так це насправді? Чи здатна реклама збільшувати збут? Чи вміє маркетинг мотивувати споживачів до покупки? На всі ці питання ми відповімо нижче.

Зміст статті:

  • Маркетинг та інновації
  • Переваги інновацій в наявності:
  • Навіщо споживачі купують товари та послуги
  • Види інновацій з точки зору маркетингу
  • Як працюють інновації
  • Як розробити новинку

Маркетинг та інновації

Отже, багато виробників без маркетингу не уявляють життя свого підприємства. Але? Наведемо простий приклад: компанія створює старі мобільні телефони і активно їх просуває на ринок за допомогою різних маркетингових інструментів.

Інша компанія, яка є на ринку лідером, виробляє телефони новітніх моделей і не використовує рекламу в своїй діяльності. Що швидше куплять споживачі?

Швидше за все, нові телефони, тому як людям необхідні додаткові функціональні особливості, новий зовнішній вигляд і задоволення від ходьби в ногу з часом. Отже, можна зробити висновок, що маркетинг - не такий вже і двигун. Безперечно, і збут, дозволяє підприємству перебувати на високих рейтингах, але справжнім двигуном торгівлі, все ж, є інновація.

Переваги інновацій в наявності:

  • нове завжди абсолютно;
  • викликає масу позитивних емоцій у споживача;
  • має більше функціональних особливостей, ніж попередник;
  • за інновацію можливо отримати набагато більше коштів;
  • володіє унікальністю.

Навіщо споживачі купують товари та послуги

Купівля продукції відбувається по нижче наведених причин.

По перше, це крайня необхідність. Будь-яка людина хоче їсти, пити, мати над головою дах. Це життєво важливі потреби, необхідні для існування будь-якої людини.

По-друге, це усунення тимчасових потреб. Такі потреби не існує щодня, однак вони все-таки з'являються.

По-третє, це потреби культури і інтересів. У будь-якого споживача є вільний час, який він проводить, в залежності від своїх культурних потреб. Наприклад, хтось захоплюється переглядом футболу, хтось відвідує театри і кіно, музей і т. Д.

По-четверте, це потреба оновлення, чогось нового. Набридли старі сукні, набрид старий телевізор, стара машина і т. Д.

Товар-новинка діє на людей дуже гостро. Придбання такого товару допомагає виділитися з натовпу, дозволяє покупцеві на час стати унікальним, не як всі. Людина, набуваючи нову річ на ринку, відразу стає в центр уваги інших. Новинки та є двигунами торгівлі. Однак без використання маркетингу важко донести інформацію про новинки до споживача.

Види інновацій з точки зору маркетингу

постійно оновлюється, що відбивається і на його діях - створення таких товарів, які задовольняють додаткові потреби покупця. Це дозволяє вигравати в умовах конкуренції.

Новинки класифікуються з точки зору маркетингу наступним чином:

- виробництво продукції, яка не має аналогів;

- виробництво вдосконалених аналогів товарів;

- виробництво продукції, яка вже є на ринку, але з іншими функціональними характеристиками;

- виробництво новинки для однієї області;

- виробництво товару, який вже є на ринку, але для інших цілей;

- застосування нових кольорів і упаковок;

- виробництво товарів з іншого ціновою категорією за рахунок зниження витрат.

Як працюють інновації

Купівля новинок для споживача завжди приносить величезне задоволення, тому як вони їх чекають тривалий час. До представників жіночої статі у виробників особливий підхід. Ця категорія оновлюється частіше за чоловіків. Коли у жіночій категорії покупців немає джерел позитивної енергії, вони йдуть в магазин.

Кожен виробник повинен розуміти, що суспільство вимагає новинок. Інакше, якщо їх немає, то успішності в діяльності компанії не буде.

Як розробити новинку

Існує певний принцип роботи розробки новинки:

1. Створення і генерація ідеї. Пошуку ідеї сприяють дослідження споживачів, конкурентів, ринку в загальному і т. Д.

2. Відсіювання невідповідних ідей.

3. Розробка концепцій майбутнього товару. Новий продукт потрібно випробувати на цільовій групі споживачів.

4. Розробка майбутнього товару.

5. Створення маркетингової стратегії.

6. Економічний аналіз. Планування витрат, збуту, прибутку, додаткових витрат. Зниження собівартості.

7. Пробний маркетинг. Цей етап передбачає необхідне припущення ціни, колірної гами упаковки, вартості реклами, сервісу.

8. Впровадження на ринок.

Відео по темі: