Що таке мережевий маркетинг: визначення, успішні приклади мережевого маркетингу, опис MLM-бізнесу + список кращих компаній

Стандартна схема мережевого маркетингу

Розібратися в тому, що таке мережевий маркетинг нескладно. У цій статті ми детально розповімо про мережевий маркетинг. Ви дізнаєтеся як працює мережевий маркетинг і як на ньому добре заробити, про його види, цілі, завдання, як домогтися успіху в МЛМ бізнесі, як залучити людей, і розберемося у всіх основних нюансах і підводні камені.

Зміст статті:

  • Визначення та рівні мережевого маркетингу
    • Етап перший (реалізатор)
    • Ступінь друга (співпраця другого порядку)
    • Крок третій (співпраця першого порядку)
  • Мережевий маркетинг: Що це? Які цілі і завдання?
  • Як працює мережевий маркетинг?
  • Види мережевого маркетингу
  • Як залучити людей в мережевий маркетинг
    • На сьогоднішній день існує кілька способів залучення партнерів:
  • Успішні приклади мережевого маркетингу
  • Плюси і мінуси мережевого маркетингу
  • Як домогтися успіху в мережевому маркетингу?

Визначення та рівні мережевого маркетингу

Що таке МЛМ? МЛМ є багаторівневий маркетинг, іноді званий мережевим.

Мережевий маркетинг це - різновид прямої реалізації продукції безпосередньо від виробника. Просування здійснюється без участі посередників (реклама, оптовики). Товар потрапляє до споживачів безпосередньо від виробника за мінімальною вартістю, оскільки тут не беруть участь оптовики, які роблять власну націнку.

Особливість мережевого маркетингу полягає в тому, що будь-який споживач може відразу стати реалізатором. При вирішенні питання про те, що таке мережевий маркетинг і як на ньому заробити, необхідно розуміти структуру і правила такого бізнесу. Діяльність будь-якої МЛМ компанії складається з декількох рівнів.

Етап перший (реалізатор)

На початковому етапі діяльності MLM виробник надає реалізаторам певну кількість товару. В даному випадку укладається договір.

важливо. На території країн СНД такий договір не вважається трудовим, тому не входить в систему оподаткування, однак і ніяких соціальних гарантій не надається.

Зазвичай в таких договорах прописуються такі пункти:

  • обов'язкове використання наданого товару;
  • дотримання умов політики компанії;
  • мінімальна кількість проданої продукції за вказаний термін;
  • робота за схемою, розробленою організацією;
  • залучення нових осіб.

Ступінь друга (співпраця другого порядку)

Кожна особа, притягнуте в партнерство другого порядку, зазвичай запрошують учасником більш високого рівня (1 етап). Особа виконує обов'язки куратора.

На даному рівні учасники намагаються утворити власну систему, оскільки це приносить хороші гроші в вигляді відсотків з продажів і діяльності осіб, які перебувають на першому місці.

Крок третій (співпраця першого порядку)

Тут партнери компанії-виробника мають найбільший дохід. Обов'язки по реалізації та пошуку нових людей не припускають максимальної активності. Основна робота учасників вищих ступенів полягає у формуванні персональних структур бізнесу.

Прибуток учасників третього ступеня складається з відсотків з продажів учасників двох інших ступенів, а також від залучення нових людей.

Мережевий маркетинг: Що це? Які цілі і завдання?

В багаторівневому маркетингу як у вигляді бізнесу ставляться такі завдання:

  • Знизити вартість продукції за рахунок ліквідації витрат на рекламу і співпрацю з оптовиками.
  • Виключити можливість підробки продукції. Оскільки співробітництво відбувається безпосередньо з конкретним споживачем, то і можливість підробки практично виключена.
  • Прискорити процес доставки продукції від виробника до споживача. Прискорення доставки досягається за рахунок створення мережі складів продукції в містах країни, в якій відбувається реалізація товару.
  • Створити якісну мотивацію співробітників за рахунок грошової винагороди або розширенням професійних можливостей.
  • Як працює мережевий маркетинг?

    Як правило, продаж певних товарів через мережевий маркетинг через Інтернет має кілька нюансів. Починається бізнес в мережевому маркетингу з того, що виробник випускає продукт, який сподобався аудиторії.

    Потім споживачі за методом «сарафанного радіо» починають поширювати інформацію про якість товару, рекомендуючи його іншим людям.споживачі можуть почати співпрацю з компанією, займаючись пошуками постійних покупців, а також залучаючи нових партнерів.

    Якщо компанія-виробник має складами, а також службами доставки, то продукція може відразу ж доставлятися безпосередньо дистриб'юторам. Найчастіше доставка може здійснюватися за адресою споживача.

    Мережевий маркетинг в Інтернеті актуальніше, ніж каталоги продукції, які були популярні ще кілька років тому.

    Види мережевого маркетингу

    Будь МЛМ бізнес має кілька різновидів:

  • Unilevel велика кількість споживачів, стабільна і висока прибуток, а також безліч партнерів. Дані фірми - найвідоміші та найкращі МЛМ компанії в сфері:
    • AMWAY - компанія, заснована в 1959 році. Займається компанія Амвей виробництвом БАДів, косметикою, побутовою хімією і т. Д. Амвей - одна з найстаріших компаній, яка функціонує і до цього дня.
    • AVON - одна з найпопулярніших в Україні і за кордоном косметичних компаній.
    • MARY KAY - ще одна косметична МЛМ компанія, заснована в 1963 році. Найчастіше консультанти не тільки, а й консультують потенційних покупців.
    • ORIFLAME - косметична фірма, щорічний оборот якої складає близько 2 млрд. Доларів.
    • FABERLIC - перша МЛМ фірма, заснована в Україні.
    • HERBALIFE - компанія, що спеціалізується на продукції по зниженню ваги, по догляду за шкірою, на здорове харчування.

    Плюси і мінуси мережевого маркетингу

    До переваг можна віднести можливість увійти в мережевий бізнес практично без вкладень, а також готовий алгоритм дій і професійне навчання.

    Існують необмежені можливості для розвитку бізнесу. Можна придбати якісні товари за дешевою ціною.

    мінуси - можливість часто чути відмови, сповільнене зростання бізнесу, а також висока вартість деяких товарів.

    Незважаючи на те, що багато в чому репутація мережевого маркетингу є негативною, це явище, швидше пов'язано з асоціаціями. Діяльність компаній в даній сфері законна, проте багато шахраї маскуються під мережеві компанії.

    Говорячи простими словами, підприємцю потрібно з обережністю підбирати компанію-партнера.

    Як домогтися успіху в мережевому маркетингу?

    У будь-якому бізнесі від починаючого підприємця буде потрібен певний число необхідних якостей. Підприємцю, який вирішує для себе, чи варто займатися мережевим, необхідно володіти наступними навичками:

  • визначення мети. Бізнесмен повинен чітко знати, що йому дасть участь у такому виді бізнесу, чого він хоче досягти за певну кількість часу.
  • Складання чітких планів.
  • делегування. Підприємець не повинен звалювати всю роботу на власні плечі, передаючи частину обов'язків підлеглим.
  • Аналіз проведеної роботи. Після проведення роботи бізнесмен повинен зрозуміти, який результат був досягнутий, чи відповідає він поставленим цілям і т. Д.
  • Як правило, дані навички приходять під час навчання новому виду підприємницької діяльності і безпосередньо залежать від того, наскільки швидко людина навчається і розвиває свій професійний рівень.

    Тому в питанні про те, на мережевому, все залежить виключно від підприємця.