Бізнес-ідея: організація коворкінг-центру
Сьогодні розповімо як відкрити коворкінг-центр. У Україні коворкінг-центри - явище нове, вони з'явилися не так давно. У чому ж нюанси організації коворкінг-центру? Ці місця можуть використовуватися в якості конференц-залу, бізнес-центру для робочих зустрічей, офісу. Коворкінг-центр може бути орендований відразу декількома людьми. Орендна плата ділиться між ними рівними частками або розподіляється пропорційно займаній площі і проведених годин.
Особливою популярністю коворкінг-центри користуються у фрілансерів, які працюють віддалено, і орендувати приміщення під офіс їм не вигідно. А мати місце під тимчасовий офіс для організації робочої атмосфери, яку складно створити в домашніх умовах, або на період ведення переговорів - дуже зручно і економічно вигідно.
Зміст статті:
- Організація коворкінг-центру
- Ціна проекту
- Місцезнаходження
- оптимізація розташування
Організація коворкінг-центру
Для організації коворкінг-центру досить групи з чотирьох-восьми осіб, серед яких будуть:
- адміністратор;
- співробітник, що забезпечує технічну підтримку;
- менеджер по просуванню і інші.
буде достатня наявність одного такого центру. Якщо чисельність населення складає більше 1 мільйона чоловік, то є велика ймовірність наявності одного коворкінг-центру в такому місті. Тоді можна організувати ще один в іншому районі або націленого на певну категорію: дизайнери і художники, програмісти, журналісти, менеджери з продажу і інші.
Ціна проекту
На вартість відкриття такого центру впливає кілька чинників:
- займана площа;
- місце розташування;
- специфіка заходів і їх формат.
Для початку необхідно на організацію коворкінг-центру вкласти від десяти тисяч доларів. Основні вкладення відбуваються в перші місяці, коли йде активний процес просування, робота із засобами масової інформації. Необхідно мати певний запас коштів на поточні витрати (орендна плата, ремонт), тому що регулярний дохід можна буде отримати тільки через шість місяців. окупаються через два роки з моменту відкриття.
Місцезнаходження
Не так давно коворкінг-центри створювалися для клієнтів, які намагалися заощадити на орендній платі, зараз - це місце, де є можливість обзавестися корисними зв'язками, для обміну досвідом, для організації спільноти. У зв'язку з цим найкращим місцем розташування буде поруч зі станцією метрополітену, де-небудь в центрі, і цілодобовий режим роботи. Деякі влаштовують такий центр в парку, де облаштовують оранжереї, інші здійснюють концептуальний дизайн.
Оптимізація розташування
При здійсненні розстановки меблів необхідно врахувати освітлення, зручність розташування для клієнтів при проведенні переговорів, в т. Ч. Телефонних. Необхідно організувати коворкінг-центр правильно - продумати кімнату для переговорів, кімнату для прийому їжі, де є мікрохвильова піч, кавоварка. Звичайний коворкінг-центр являє собою великий зал із загальним столом по центру і окремо стоять робочими зонами.
Коворкінг-центр одночасно і творчий, і. Отримуючи прибуток, допомагаєте заробити й іншим. Людина, що виконує функції адміністратора, повинен володіти навичками встановлення зв'язків з клієнтами. Фахівці рекомендують проводити тематичні заходи, конференції в суботу та неділю. Також в такому центрі можна організувати лекції, інтерв'ю, майстер-класи.
Прибуток можна отримати:
- з орендної плати за проведення тематичних заходів;
- з орендної плати за робочі місця;
- за рахунок здійснення власних і партнерських програм.
В коворкінг-центрі можна розробити свої правила, встановити штрафні санкції в разі їх порушення.
При створенні прайс-листа необхідно врахувати:
- категорії осіб, для яких послуги будуть за повною вартістю;
- категорії, для яких передбачені знижки;
- категорії, для кого послуги будуть безкоштовними.
Можливий варіант взаємообміну послугами, коли, наприклад, клієнт, який займається рекламою або ремонтом, «розплачується» наданням своїх послуг, користуючись місцем під офіс.
Навчальні програми (можуть становити половину всієї виручки) діляться на:
- навчальний курс (оплата за яке-небудь навчання);
- продаж товару або послуги (вартість мінімальна або взагалі безкоштовно).
Бувають випадки, коли при організації коворкінг-центру прибутковіше стягувати відсоток від виручки, а не орендну плату - на це впливає формат заходу, що проводиться. На початковому етапі потрібно постаратися створити собі добре ім'я і виявити попит, а не витягувати великі прибутки. Для розвитку справи необхідно проявляти гнучкість.
Відео по темі: