Як скласти комерційну пропозицію (зразок)

Бізнесмени потискують один одному руки

Реклама, як відомо, двигун торгівлі і тому запит: «як скласти комерційну пропозицію: зразок» шукають в мережі і індивідуальні підприємці, і представники комерційних компаній. Складання грамотних і працюють КП - завдання непросте, що вимагає знання певних правил і тонкощів. Ознайомитися зі зразком стандартного КП і дізнатися, правила написання хороших пропозицій для клієнтів, можна в цій статті.

Зміст статті:

  • Види і завдання комерційних пропозицій
  • Загальні правила складання КП
  • Обов'язкові елементи комерційної пропозиції
  • Зразок комерційної пропозиції
    • Співпраця на унікальних умовах. Ми пропонуємо:
    • Переваги косметики Holicsa:
  • Чому комерційні пропозиції не працюють

Види і завдання комерційних пропозицій

Завданням КП є привернення уваги потенційних клієнтів до продукції або послуг упорядника пропозиції. Упорядником може виступати як велика виробнича або торгівельна компанія, так і приватна особа, що працює на себе.

Розрізняють два види пропозицій: гарячі і холодні. Холодні - це пропозиції, звернені до всіх потенційних покупців, гарячі - це КП, спрямовані на конкретного споживача (людини або фірму).

Загальні правила складання КП

Комерційна пропозиція є офіційним зверненням до потенційних клієнтів, тому складається воно в діловому стилі. Фрази в ньому повинні бути короткими і логічними, а структура зручною для читання.

Звернення до покупців не потрібно робити занадто довгим - бажано вмістити всю інформацію на одному аркуші А4. Не варто пропонувати в одному зверненні масу послуг або товарів - 1-2 видів буде досить.

Бажано складати КП на фірмовому бланку, з зазначенням всіх можливих способів зв'язку.

Обов'язкові елементи комерційної пропозиції

Структура пропозицій для клієнтів може бути різна: елементи допускається міняти місцями, видозмінювати, додавати нові. Однак будь-який працює КП має містити такі складові:

  • Тема - потрібно придумати яскравий, привабливий, що викликає інтерес.
  • Інформація про продавця продукту (або послуги) - назва, чим займається, скільки років на ринку та інші важливі для покупця факти.
  • Пропозиція - найважливіша частина, в якій описується проблема клієнта і способи її вирішення подаються продуктом (послугою).
  • Опис переваги продукту і вигоди клієнта - необхідно виділити продукт з ряду подібних, розкривши його відмінності і сильні сторони. Для типових товарів використовують прийом надання додаткових послуг.
  • Ціни і варіанти співпраці - позначення цін в КП бажано, але не обов'язково - іноді можна просто позначити привабливі умови співпраці.
  • Спонукання до покупки - заклик до дії може носити як прямий, так і непрямий характер. У цій частині необхідно роз'яснити покупцеві, як зробити замовлення правильно.
  • Контакти - обов'язково потрібно вказати якомога більше коштів для зв'язку: телефони, ел. пошту, адреса сайту та фактичного знаходження.

Зразок комерційної пропозиції

Ідеальна косметика для збереження вічної молодості

Популярна косметика з Південної Кореї підкорює мешканок Україні своїми властивостями. Тисячі дівчат і жінок успішно застосовують засоби бренду Holicsa для збереження своєї молодості і краси.

Декоративна і доглядає косметика Holicsa включає в свій асортимент більше 1500 найменувань засобів для підтримки краси і молодості шкіри, волосся і тіла. Унікальні розробки вчених, а також натуральні мінерали і трави роблять все кошти Holicsa корисними і безпечними.

Компанія ТОВ «Тревоскіна» співпрацює з виробником косметики Holicsa більше 5 років і є найбільшим її дистриб'ютором в РФ і країнах СНД.

Співпраця на унікальних умовах. Ми пропонуємо:

- інтернет-магазинах косметики і парфумерії;- роздрібним магазинам мультибрендовой косметики;- приватним особам, для реалізації косметики Holicsa в своєму регіоні або місті.

Переваги косметики Holicsa:

1. Унікальні натуральні компоненти.2. Висока якість і широкий ціновий ряд.3. Швидка доставка в регіони.4. Вигідні умови для партнерів при замовленні від 1000 $.5. Гнучке ціноутворення і знижки від 5% на поставки від 3000 $.

Вся косметика забезпечена стікерами з перекладом на російську мову, має сертифікати і дозвіл на продаж.

Оформлення замовлення є на сайті: www ... .., там же можна отримати консультацію фахівців і завантажити повний каталог продукції.

Телефон для уточнення подробиць: 8 (499) 123-45-67

Чому комерційні пропозиції не працюють

Основними причинами зниження ефекту від КП є неправильна подача в ньому важливої ​​інформації. Погано працюють довгі або складні для сприйняття пропозиції - люди просто не дочитують їх до кінця. Відсутність переваг і вигод для клієнтів знижує інтерес до продукту у більшої частини людей. Чи не буде працювати і комерційну пропозицію нецікаве покупцям - те, що не пропонує вирішити їх проблеми, а просто розповідає про прекрасні властивості продукту.

Комерційна пропозиція - найважливіший елемент самореклами, і від того, як воно буде складено, багато в чому залежить розкрутка і просування бізнесу. Вивчіть правила складання ефективних КП, і ймовірність процвітання вашого бізнесу істотно підвищиться.

Відео по темі: