Як правильно підготуватися до співбесіди на роботу
Тема сьогоднішнього матеріалу - як підготуватися до співбесіди. Ключова проблема здебільшого здобувачів криється в невмінні грамотно себе подати. У США цей навик прищеплюється людям з дитинства, в нашій же країні прийнято бути непомітним і скромним. Що ми отримуємо в результаті? Ступор в ході співбесіди.
Варто відзначити, що ступор у кандидатів проявляється двома різними способами: Або людина не може взагалі нічого вимовити, або його мова стає безглуздою і незв'язної. У такій ситуації змінюється і поведінка інтерв'юера: він не може нічого зрозуміти, і це призводить до появи негативної реакції. Зрозуміло, чим закінчується подібне спілкування.
У цій статті ми опишемо простий рецепт, який допоможе ефективно підготуватися до майбутнього співбесіди і не впасти у «тимчасову кому» у відповідальний момент.
Зміст статті:
- правильна підготовка
- 1. Завчіть резюме
- 2. Увімкніть диктофон
- 3. Прослухайте записаний
- 4. Опрацюйте вашу мову п'ять разів
- 5. Добре виспіться
- 6. Знову внесіть п'ять правок
- 7. Підключіть друзів
- 8. Виправте помилки, які помітили друзі
- Чим хороший цей метод?
Правильна підготовка
Для якісної підготовки до співбесіди в вашому розпорядженні повинні бути:
- пара тижнів;
- ;
- люстерко;
- пристрій для запису голосу;
- три друга.
Тепер розглянемо послідовність дій.
1. Завчіть резюме
Візьміть своє вірно складене резюме, в якому замість списку ваших обов'язків в минулих кампаніях описані позитивні зміни, до яких привели ваші дії, і завчіть його напам'ять.
2. Увімкніть диктофон
Розташуєтеся перед дзеркалом (бажано перед великим, щоб ви змогли бачити себе цілком) і включіть диктофон. Почніть вголос розповідати попередньо завчене резюме. Це дуже важливо, тому що різниця між тим, що ми промовляємо вголос і що «про себе», величезна.
3. Прослухайте записаний
Уважно вслухайтеся в запис. Швидше за все, ви жахнетеся.
4. Опрацюйте вашу мову п'ять разів
Виправте проблемні моменти, знову зробіть запис і знову виправте всі проблемні місця.
У перший день ви повинні зробити це п'ять разів. При правильному підході це не займає більше трьох з половиною годин.
5. Добре виспіться
На наступний день ви повинні бути бадьорим, це підвищить вашу продуктивність.
6. Знову внесіть п'ять правок
Виконайте ті ж операції, що і в четвертому пункті. Аналізуйте і вдосконалюйте вашу майбутню промову.
Попрацюйте таким чином над своєю промовою десять днів, і ви отримаєте пристойний результат (не просто завчений текст, а цікавий і структурований розповідь про себе). Пам'ятайте, ви повинні залишити в своєму оповіданні найголовніше, а загальна його тривалість не повинна перевищувати десяти хвилин.
7. Підключіть друзів
Нехай вашу мову прослухають три ваших одного. Попросіть їх відзначити абсолютно все невдалі моменти вашого виступу.
8. Виправте помилки, які помітили друзі
Виправте все, що не подобається друзям, і знову розкажіть про себе. Робіть це до тих пір, поки друзі не назвуть ваш розповідь ідеальним.
Ось і все, ви готові до співбесіди!
Чим хороший цей метод?
Більшу частину стресу здобувач відчуває протягом перших двадцяти хвилин співбесіди, як раз в той час, коли йому потрібно себе презентувати. Цей метод дозволяє довести самопрезентацію до автоматизму, тобто в ході розповіді ви будете впевнені в собі, спокійні і зможете зрозуміти, з ким маєте справу.
Під час розповіді ви будете оглядатися, проте якість презентації від цього не постраждає. В результаті HR-менеджер почує приємну самопрезентацію і, швидше за все, стане задавати менш стресові питання про вашу біографію.
, ви зможете пройти найбільш стресові моменти в спокійному режимі, і це не може в майбутньому не відбитися на рішенні по вашій кандидатурі.
Відео по темі: