Як успішно пройти співбесіду при прийомі на роботу

Чоловік проходить співбесіду

Ми зібрали важливі рекомендації, як успішно пройти співбесіду при прийомі на роботу. Ви дізнаєтеся, як перебороти хвилювання перед зустріччю, як привітатися, до яких питань бути готовим, як одягнутися і вести себе, і інші нюанси.

Зміст статті:

  • попереднє спілкування
  • План підготовки до зустрічі
  • Питання та відповіді
  • Зовнішній вигляд
    • Що надіти влітку?
  • Кращі способи, як впоратися з хвилюванням
  • Як аналізують претендентів?
    • Критерії наступні:
  • Як себе вести?

Попереднє спілкування

Після того, як ви відправили своє резюме або відгук на вакансію, може вам зателефонувати. Вам потрібно бути готовим відповісти на всі, що стосується:

  • вашої освіти і досвіду (в цифрах);
  • в якому районі міста живете, чи готові до відряджень;
  • в який день готові прийти.

І інші, в залежності від конкретної вакансії. Розмовляйте ввічливо, відповідайте коротко. Заздалегідь підготуйте кілька фраз, які покажуть вашу зацікавленість (наприклад, запитаєте, який графік, чи передбачаються затримки, який штат компанії, скільки років фірма на ринку).

План підготовки до зустрічі

Отже, вас вже запросили. Це означає, що перший етап пройдено,. Тепер діємо за наступною схемою:

  • Складаємо список питань, які може задати співробітник відділу кадрів. Пишемо хороші відповіді на них.
  • Дізнаємося все, що можемо, про компанії. Інформацію можна отримати на офіційному сайті або інших джерелах в інтернеті. Введіть в пошуковик назву фірми і подивіться, що пишуть.
  • підбираємо гардероб.
  • Готуємо необхідні документи (Паспорт, диплом, свідоцтва про проходження курсів).
  • Готуємо контакти людей, які можуть підтвердити ваші знання. Заздалегідь погоджуйте з ними можливий дзвінок.
  • заповнюємо прогалини. Можливо, ви вперше влаштовуєтеся за фахом і вже забули, що знаєте? Згадати простіше, ніж вчити заново, тому погортайте професійну літературу.
  • Питання та відповіді

    Найчастіше на інтерв'ю задають стандартні запитання.

    У деяких випадках можуть перевірити вашу компетентність: попросити пройти тестування, вирішити задачу. Успіх останніх напряму залежатиме від вашої компетенції, тому тут варто.

    Останнє (або поточний) місце роботи?

    Тут все просто, говорите правду: посаду, назву компанії, її основна діяльність.

    Чому пішли (або збираєтеся піти) з попереднього місця?

    Хороші відповіді: немає перспектив зростання і розвитку, хочеться змінити сферу діяльності, тому ви і вибрали їх компанію, готову її надати. Погані відповіді: конфлікти з начальником, низька зарплата і інші з негативною підгрунтям.

    Розкажіть про себе.

    Відповідь на це запитання не просто так. Його мета: перевірити ваші пріоритети. Якщо ви починаєте з розповіді про сім'ю та дітей, то все відразу стає зрозуміло. Радимо почати з освіти і хобі (якщо воно пристойне). Якщо у вас немає шкідливих звичок, вкажіть і це.

    Який рівень заробітної плати вам потрібен?

    Обов'язково вкажіть прийнятну для вас суму, попередньо збільшивши її на 10%. Чи не занижуйте собі ціну.

    Які у вас досягнення?

    Тест на самооцінку. Щоб довести, що вона адекватна, розкажіть про раніше реалізованих проектах, про курсах, які ви закінчили з відзнакою, про комп'ютерні програми, які освоїли самостійно.

    Чому саме ми?

    Ось тут знадобляться знання про фірму, які ви отримали за допомогою інтернету. Виспівувати дифірамби не варто: виділіть основні плюси організації і коротко їх перерахуйте.

    Хороші варіанти: компанія багато років на ринку, у вас є перспективи для розвитку, зручне розташування офісу (це скажіть в самому кінці).

    Зовнішній вигляд

    Перелік заходів, як підготується до співбесіди, включає в себе вибір відповідного способу. Є кілька правил:

  • Головне - акуратність. Добре випрасувана чистий одяг, відсутність глибоких вирізів, акуратний портфель або сумка дадуть 50% успіху.
  • Використовуйте спокійні тони. Універсальний варіант «чорний низ - білий верх» підійде при працевлаштуванні в серйозну організацію, для роботи в офісі.
  • Якщо ви влаштовуєтеся на творчу посаду (Дизайнер, художник), підберіть цікавий піджак або прикріпіть до класичного оригінальну брошку.
  • Макіяж повинен бути природним, з використанням пастельних тонів. Яскраві кольори слід виключити, якщо ви звичайно не улаштовуєтеся танцівницею.
  • Що надіти влітку?

    Влітку з діловим стилем складніше. Якщо надіти щільні штани або плаття, блузку з довгим рукавом, є ймовірність спітніти і виглядати не дуже респектабельно. Тут теж є кілька правил.

    Якщо ви йдете в сукні або спідниці, надягати колготки обов'язково. Нехай це будуть найтонші моделі матового кольору. Взуття має бути з закритим носом і п'ятою. Ніяких босоніжок!

    з натуральних тканин, підійде повітряна блузка з тонкої спідницею-олівцем до колін або нижче. Чоловікам радимо надіти легкі штани, літні черевики і сорочку або поло світлого кольору.

    Кращі способи, як впоратися з хвилюванням

    Повірте, синдром школяра при прийомі на нову роботу притаманний майже всім. Цей стан нам тільки заважає. Будь-яка невпевненість - наслідок стрибків самооцінки.

    Щоб її нормалізувати і відчути себе впевненим, дотримуйтесь наступних рекомендацій:

  • Проаналізуйте, чого ви хочете досягти в професійній сфері. Розпишіть покроково, що потрібно зробити для досягнення мети.
  • Забудьте про минулі невдачі. Для цього використовуйте техніку НЛП, самонавіювання потужна зброя по боротьбі зі стресом.
  • Фокусуйтеся на хорошому. Якщо в голові виникає думка «не вийде», відразу перемикайтеся на впевнене «я зможу!».
  • Позбавляйтеся від перфекціонізму. Навіть якщо вас не візьмуть, світ не завалиться. Можливо, ви більше виграли, ніж програли.
  • мислите позитивно. Чи не поринайте в себе, озирніться навколо. Оптимізм і привітність - запорука успіху. Пам'ятайте, ваші думки проектуються на зовнішній світ.
  • медитуйте. Розслабтеся перед співбесідою хвилин на 10-15, поринете в медитацію, поспостерігайте за диханням. Дихання нормалізується, думки прийдуть в порядок.
  • Як аналізують претендентів?

    Багато сучасні фірми наймають штатного працівника по кадрам або звертаються до рекрутингової агенції. У фахівців з кадрів є своя схема по вибору співробітників.

    Критерії наступні:

    • чесність: Намагайтеся бути правдивим, що не прикрашайте свої досягнення, з гумором говорите про недоліки;
    • рівень освіти і досвід: Тут допоможе попередня підготовка;
    • пунктуальність: Без коментарів, приходити на бесіду потрібно вчасно;
    • стресостійкість: Дихайте плавно і м'яко, руки тримайте вільно, не затискати, говорите повільно;
    • рівень грамотності: Мова повинна бути правильною.

    Знайдіть свої слабкі сторони і попрацюйте над ними.

    Як себе вести?

    Все починається з привітання. Зайшовши в приміщення, намагайтеся привітатися першим. Використовуємо «Добрий день» або «Вітаю», але ніяк не «Здрастуйте!». Якщо ви чоловік, і інтерв'юер теж чоловік, вітайтеся за руку, це входить в рамки пристойності.

    Намагайтеся сісти навпроти. Якщо вам запропонували крісло, сядьте рівно, ноги не схрещувати. Тримайте поставу правильно, це дозволить виглядати впевненим. Руки можна опустити на коліна або стіл. Не потрібно перебирати ними ручку, телефон. Жестикулювати можна, але в міру.

    Дивіться прямо на співрозмовника. Намагайтеся не відводити очей.

    Говоріть впевнено, чітко. Не поспішайте. На питання відповідайте не більше 2-3 хвилин. Не кажіть погано про минулу роботу і співробітників. Покажіть свій ентузіазм, але не потрібно показувати зайву зацікавленість.

    Після закінчення розмови задайте питання, які ви підготували заздалегідь. По-перше, це покаже вашу зацікавленість роботою. По-друге, відповіді на них допоможуть вирішити, а

    Після закінчення спілкування подякуйте інтерв'юера за приділений час. Посміхніться і попрощайтеся.

    Не будемо детально говорити про те, що не можна вести себе нетактовно, перебивати інтерв'юера, скаржитися, приходити на зустріч з рекрутером після веселих застіль і при застуді. Це самі собою зрозумілі правила.

    Отже, ми пролили світло на проблему,. Актуальний гардероб, попередня підготовка до питань і правильна подача збільшать ваші шанси на працевлаштування в бажану фірму.

    HD відео по темі: