Як створити ідеальний сервіс і яким він повинен бути

офіціанти

Бувають вражаючі випадки в житті, нестандартні, добрі. З кожним з нас таке відбувалося. Абсолютно незнайомі люди, працівники фірм, де ми користуємося послугами, раптом виявляли непідробне увагу і турботу. Що це додатковий сервіс або бажання відзначитися? Але, як правило, в очах таких людей читається щирість. І якщо придивитися, ми не одні в їх поле зору.

Хороший приклад індивідуального підходу

Наприклад, ви привели в кафе маленьких дітей, щоб відпочити після роботи. І ось вони почали сваритися. У цей час повз проходить дівчина офіціантка. Раптом вона зупиняється і, привітно посміхаючись, починає гладити хлопців по голові. Щось наспівує, розповідає їм веселі історії. Забавно. Не тільки діти, але і ви Розпливається в усмішці, в душі відчуваючи вдячність до милої дівчини. Здавалося б, такі «незначні вчинки» створюють невимушену затишну атмосферу. І наступного разу не буде питання, куди сходити випити чашечку кави.

Не варто дивуватися такому приголомшливому сервісу. Здатність робити добрі неординарні вчинки властива відкритого серця. Такі офіціанти, продавці, консьєржі і листоноші досить швидко піднімаються по службі, часто вже не переслідуючи цих цілей.

Історія про листоношу Фредеріка

цікава історія про неабиякий таку людину Фредеріка - штатному рознощик пошти. Про нього можна дізнатися в книзі: The practice of small things - «Малі справи на практиці». Автор відомий як глава Sanborn and Associates, Inc - консалтингової фірми. Так ось Фред з Марком стали знайомі після переїзду останнього в куплений будинок. Якраз тоді Фред розносив пошту і побачивши нового мешканця, видали його привітав. Потім він підійшов ближче для знайомства: «Доброго дня, містер Санборн! Дозвольте представитися, я Фред - ваш листоноша. Мені захотілося привітати вас, дізнатися, хто ви і чим займаєтеся ». Коли Марк розповів про свою роботу, постійних відрядженнях і роз'їздах, Фред, недовго думаючи, запропонував: «Якщо ви не проти, можете дати мені лист з графіком ваших поїздок. Я перепишу його і буду збирати пошту на ті дні, коли ви приїжджаєте додому ».

Така відповідальність і раціональний підхід до справи сподобаються будь-якій людині, будь то простий робітник або держслужбовець. Це просто захоплює. І уважні Фред, які тисячами трудяться на цій землі, підказують нам дуже універсальну формулу взаємин. Саме так повинна виглядати ідеальна робота кожного. Якщо сказати по-сучасному - ось він ідеальний сервіс XXI століття.

5 важливих принципів

І можна порекомендувати п'ять нескладних принципів, і якими так успішно користуються «Фред»:

1. Людина - це цілий світ. І він має здатність змінювати все навколо. Тільки ханжа каже: «Я маленька піщинка в космосі, від якої нічого не залежить». Сильна людина знає, що може прикрашати цей світ своїми світлими думками, красивими словами і добрими вчинками. Нехай навіть невеликими. Адже проста щира посмішка вливає бадьорості заряд і дарує чудовий настрій багатьом людям.

2. Будь-яка робота має цінність. Займати пост генерального директора фірми, звичайно, круто. А кому-то хочеться виступати з рок-групою на великих сценах світу. Кожному своє, але народна мудрість прислів'ям каже: «Місце не може прикрасити людини, а ось людина здатна поліпшити місце». І краще бути відмінним зварювальником, ніж бездарним письменником. Сенс в тому, щоб уміти приносити найбільшу користь, виконуючи свою справу.

3. Запорука успіху - це вміння будувати взаємини. Все засноване на них. Хороший керівник той, хто усвідомлює, що його підлеглі не роботи, а люди. Виконавчий працівник знає, що відповідальність директора набагато вище його власної. А нерви такі ж, як у всіх - не з стали. І коли фірма в спірних питаннях з клієнтами йде на компромісне рішення, вона заробляє авторитет в їх очах. Але в основі все той же розуміння людської природи. Відповісти на грубість доброзичливістю, на дратівливість терпінням, сказати твердо і по суті, але не засуджуючи - все це вміння бути людиною.

4. Потрібно прагнути нести цінність суспільству і робити це безкорисливо. Ми віддаємо Світу свою любов і турботу, а він відповідає нам тим же, тому що справедливий. У ньому працює закон рівноваги. І якщо до нас прийшов великий успіх, то, можливо, наше добре діло зійшло багатими сходами. Чудеса можна пояснити. А коли навчишся віддавати, це завжди приємніше.

5. Потрібно постійно вчитися, бути як світ, в безперервному русі. Переосмислити свої дії, щось проаналізувати, поліпшити, поекспериментувати - ось шлях натхненно практика, яка не боїться конкуренції. І не за власним зарозумілості, а тому, що живе він повним життям, безстрашно вливаючись в неї. І життя віддає йому сповна!

Коли люди візьмуть ці або подібні принципи, як основу свого життя, то на землі точно настане маленьке подобу раю. Можливо, цей день не за горами. .

Відео по темі: