Секрети успішної торгівлі в маленькому місті

Дівчина продає квіти в маленькому місті

Сьогодні розповімо про основні секрети успішної торгівлі в маленькому місті, які допоможуть вам створити вигідний бізнес.

Невеликі містечка з розвиненою інфраструктурою - давно вже всім звична майданчик для торговельної діяльності. Тільки тут присутній ряд особливостей, з яких деякі можна прийняти за гідності.

Ось основні з них:

  • Плата за оренду приміщення під магазин в маленькому місті зазвичай значно менше, ніж в мегаполісі. Тому стартовий капітал може бути невеликим, а це для починаючого підприємця є важливим аспектом.
  • В провінційній місцевості завжди існують проблеми з працевлаштуванням, тому персонал обійдеться дешево. Т. е. Місцеві жителі із задоволенням працюватимуть навіть за маленьку зарплату.
  • У невеликих населених пунктах будь-які новини «розлітаються» миттєво. Тут важливо добре себе зарекомендувати з самого початку, тоді потік клієнтів буде тільки збільшуватися.
  • Ще один серйозний аргумент - відсутність жорсткої конкуренції, що є відмінним перевагою.
  • Взагалі, такий магазин, подібний якому навряд чи можна зустріти.

    Якщо попередньо добре проаналізувати ринок збуту, скласти бізнес-план і вибрати прибуткові напрямки, то можна відмінно «розкрутитися».

    Провінційні жителі не особливо вимогливі в питаннях обслуговування, у них немає великих претензій до оформлення інтер'єру торгового залу.

    Проте зловживати подібним не рекомендується, так як з часом можна отримати негативну оцінку і заслужити погану репутацію. Адже, як було сказано вище, чутки в таких містечках розходяться стрімко.

    Приблизний перелік предметів торгівлі, які завжди матимуть попит:

  • Медикаменти.
  • Недорогі предмети особистої гігієни.
  • Дешевий одяг і взуття.
  • Продовольчі товари.
  • Господарські засоби.
  • Основні недоліки торгівлі в маленьких містечках

    У перші два-три тижні торгового бізнесу не варто чекати великого прибутку. І головна причина тут в тому, що провінціали дуже консервативні і з трудом звикають до різних нововведень.

    Порада! Наберіться терпіння і «рухайтеся» до мети маленькими кроками. Таким чином буде легше заробити авторитет, хоча і доведеться пожертвувати часом.

    Будьте готові до невеликої кількості відвідувачів та низьку платоспроможність покупців. Таке поширене явище буде явно обмежувати розвиток бізнесу.

    Порада! Якусь частину товарів все одно доведеться продавати в борг, постарайтеся налагодити процедуру повернення грошей, коректно позбавляючись від потенційних неплатників.

    З огляду на нечисленність невеликих містечок «сарафанне радіо» може принести вам відчутної шкоди. Інформація про прострочених або неякісних продуктах швидко дійде до споживачів.

    Погане обслуговування тільки додасть негативу з боку клієнтів.Порада! Швидко псується намагайтеся закуповувати невеликими партіями. Обговорюйте з постачальниками умови реалізації з можливістю повернення прострочених або неліквідних товарів.

    Для підбору кваліфікованого персоналу буде потрібно залучення спеціалізованих компаній, або ж вас чекає самостійний виснажливий пошук. Справа в тому, що затребувані фахівці, що володіють необхідною навичкою, намагаються працевлаштуватися в большом городе.

    Порада! Підключіть до пошуку покупців. Просте прохання допоможе швидко і легко знайти гідного працівника.

    Дотримуйтесь правил успішного старту

    1. Не можна з вузькопрофільних напрямком. Не поспішайте торгувати екзотичними предметами. Такі ідеї свідомо мають шанси протриматися не більше тижня, з огляду на те, що мало знайдеться зацікавлених покупців.

    2. Торговий асортимент повинен бути добре продуманий. Не варто виставляти на прилавок, наприклад, елітний і дорогий продукт, з огляду на те, що подібне може дозволити собі далеко не кожен місцевий житель.

    3. Вибираючи район і місце торгової точки, пам'ятайте, що в маленьких містечках це має вирішальне значення для майбутнього підприємництва. Не поспішайте відкривати заклад біля успішного конкурента.

    Відмінний вибір для квіткового збуту - центральна частина міста, а для торгівлі продуктами харчування і предметами першої необхідності - спальні райони.

    4. Хороший варіант - укласти співпрацю з місцевими фермерськими виробниками. Налагодивши більшу частину збуту їх продукції, можна отримати вигоду.

    Міські жителі охоче купуватимуть товар, знаючи постачальника не з чуток, та й транспортні витрати значно скоротяться, т. К., Як правило, знаходяться в безпосередній близькості до населеного пункту.

    5. Починати підприємницьку діяльність слід в тій області, де є досвід.

    Не варто відкривати бізнес в медичній сфері, якщо до цього ви ремонтували побутову техніку.

    У цьому випадку саме обладнанням для будинку, про який ви маєте хоч якесь уявлення.