Секрети успішної торгівлі в маленькому місті
Сьогодні розповімо про основні секрети успішної торгівлі в маленькому місті, які допоможуть вам створити вигідний бізнес.
Невеликі містечка з розвиненою інфраструктурою - давно вже всім звична майданчик для торговельної діяльності. Тільки тут присутній ряд особливостей, з яких деякі можна прийняти за гідності.
Ось основні з них:
Взагалі, такий магазин, подібний якому навряд чи можна зустріти.
Якщо попередньо добре проаналізувати ринок збуту, скласти бізнес-план і вибрати прибуткові напрямки, то можна відмінно «розкрутитися».
Провінційні жителі не особливо вимогливі в питаннях обслуговування, у них немає великих претензій до оформлення інтер'єру торгового залу.
Проте зловживати подібним не рекомендується, так як з часом можна отримати негативну оцінку і заслужити погану репутацію. Адже, як було сказано вище, чутки в таких містечках розходяться стрімко.
Приблизний перелік предметів торгівлі, які завжди матимуть попит:
Основні недоліки торгівлі в маленьких містечках
У перші два-три тижні торгового бізнесу не варто чекати великого прибутку. І головна причина тут в тому, що провінціали дуже консервативні і з трудом звикають до різних нововведень.
Порада! Наберіться терпіння і «рухайтеся» до мети маленькими кроками. Таким чином буде легше заробити авторитет, хоча і доведеться пожертвувати часом.
Будьте готові до невеликої кількості відвідувачів та низьку платоспроможність покупців. Таке поширене явище буде явно обмежувати розвиток бізнесу.
Порада! Якусь частину товарів все одно доведеться продавати в борг, постарайтеся налагодити процедуру повернення грошей, коректно позбавляючись від потенційних неплатників.
З огляду на нечисленність невеликих містечок «сарафанне радіо» може принести вам відчутної шкоди. Інформація про прострочених або неякісних продуктах швидко дійде до споживачів.
Погане обслуговування тільки додасть негативу з боку клієнтів.Порада! Швидко псується намагайтеся закуповувати невеликими партіями. Обговорюйте з постачальниками умови реалізації з можливістю повернення прострочених або неліквідних товарів.
Для підбору кваліфікованого персоналу буде потрібно залучення спеціалізованих компаній, або ж вас чекає самостійний виснажливий пошук. Справа в тому, що затребувані фахівці, що володіють необхідною навичкою, намагаються працевлаштуватися в большом городе.
Порада! Підключіть до пошуку покупців. Просте прохання допоможе швидко і легко знайти гідного працівника.
Дотримуйтесь правил успішного старту
1. Не можна з вузькопрофільних напрямком. Не поспішайте торгувати екзотичними предметами. Такі ідеї свідомо мають шанси протриматися не більше тижня, з огляду на те, що мало знайдеться зацікавлених покупців.
2. Торговий асортимент повинен бути добре продуманий. Не варто виставляти на прилавок, наприклад, елітний і дорогий продукт, з огляду на те, що подібне може дозволити собі далеко не кожен місцевий житель.
3. Вибираючи район і місце торгової точки, пам'ятайте, що в маленьких містечках це має вирішальне значення для майбутнього підприємництва. Не поспішайте відкривати заклад біля успішного конкурента.
Відмінний вибір для квіткового збуту - центральна частина міста, а для торгівлі продуктами харчування і предметами першої необхідності - спальні райони.
4. Хороший варіант - укласти співпрацю з місцевими фермерськими виробниками. Налагодивши більшу частину збуту їх продукції, можна отримати вигоду.
Міські жителі охоче купуватимуть товар, знаючи постачальника не з чуток, та й транспортні витрати значно скоротяться, т. К., Як правило, знаходяться в безпосередній близькості до населеного пункту.
5. Починати підприємницьку діяльність слід в тій області, де є досвід.
Не варто відкривати бізнес в медичній сфері, якщо до цього ви ремонтували побутову техніку.
У цьому випадку саме обладнанням для будинку, про який ви маєте хоч якесь уявлення.