Кава автомати як бізнес - як відкрити вендінговий кавовий бізнес + розрахунки рентабельності

Різні кава-автомати

Розберемо такий прибутковий бізнес як кава-автомати. Він відмінно підходить для новачків, не вимагає величезних вкладень і постійної уваги з боку власника бізнесу.

Зміст статті:

  • Кава-автомати як бізнес
  • Реєстрація
  • Розміщення
    • Де поставити?
    • Оренда місця
  • устаткування
    • асортимент напоїв
  • сировина
  • персонал
  • Витрати і прибуток

Кава-автомати як бізнес

Це справа проста і вигідне, про що легко здогадатися, судячи з подібних пристроїв на кожному розі. Очевидні плюси: не вимагається ліцензування і отримання маси дозвільних документів, не потрібен офіс і персонал. Обслуговування займає мінімум часу, так що після окупності вендингова мережу почасти перетворюється в пасивний джерело доходу.

основний мінус - висока конкуренція.

У статті докладно розглянемо:

  • З чого почати і де поставити кава-автомат, щоб отримувати гарний прибуток;
  • Який апарат вибрати, і скільки коштує покупка і його обслуговування;
  • Чи вигідно займатися вендингом: розрахунок витрат та доходів.

Реєстрація

Вендинговий кавовий бізнес досить зареєструвати як ІП, встати на облік у Федеральній податковій службі та Пенсійному фонді. вибираємо код КВЕД 52.63 - «Інша роздрібна торгівля поза магазинами». Процедура реєстрації займе приблизно місяць і буде коштувати до 70 $. обов'язкові вимоги за частиною документів - сертифікати на харчову продукцію від постачальників (кава, чай, вершки і т. д.) і санітарна книжка для власника і персоналу.

Розміщення

До початку роботи над відкриттям, варто скласти бізнес план вендінгових кава-автоматів з урахуванням всіх ризиків, витрат, особливостей роботи. Важливий пункт плану - вибір торговельної точки.

Де поставити?

Кращі місця:

  • Торгово-розважальні центри;
  • гіпермаркети;
  • Бізнес-центри, офісні;
  • Вокзали і аеропорти;
  • Кінотеатри, інші розважальні точки;
  • ринки;
  • Автозаправки, автомийки;
  • Університети, ліцеї, виставкові галереї;
  • Державні установи, де відвідувачі багато часу проводять в чергах: поліклініки, податкова, міграційна служба, корпуси міської адміністрації, різні соціальні служби.
  • головна умова - підвищена прохідність: від 100 чоловік в день. Але це не обов'язково діє за схемою «більше прохідність - більше покупців». У гіпермаркеті тисячі людей пройдуть повз апарату, але в поспіху можуть не зробити покупку, а працівники офісного центру під час перерв напевно придбають стаканчик кави, і не раз. Відмінна ідея - розміщення неподалік від розетки, крісел, диванчика, якщо такі є.

    Перед тим, як починати, самостійно перевірте кожну обрану торгову точку на відвідуваність, проаналізуйте споживчі настрої. Просто проведіть там день, спостерігаючи за перехожими.

    Оренда місця

    Для одного апарату досить 1 кв. м. Ціни на оренду сильно відрізняються в залежності від приміщення. У великому торговому центрі великого міста вона складе 60-70 $ в місяць за квадратний метр, в більшості закладів вистачить 25-35 $. Іноді виходить розміститися безкоштовно, переконавши власника в користь вашого обладнання для його приміщення. Щоб поставити кава-машину в державній установі, спробуйте пошукати відповідні тендери.

    Установка може піддатися вандалізму з боку перехожих. Вибирайте моделі попрочнее (Антивандальні) і встановлюйте в будівлях, що закриваються на ніч, або з охороною.

    Устаткування

    Купити кави автомати для бізнесу можна за 1100-5000 доларів. Кращі марки кави-автоматів:

    • Coffeemar;
    • NOVA;
    • Rosso;
    • Bianchi;
    • Necta;
    • Unicum;
    • VendShop;
    • Saeco.

    Довгий термін експлуатації і гарантія на 1-3 роки є у європейських марок, але їх корейські або китайські аналоги коштують набагато менше. Посередній апарат обійдеться приблизно в 1500-1600 $. Є можливість заощадити, купивши стару машину європейського виробництва (900-1200 $).

    повинен орієнтуватися на клієнтів. Машину, що працює на зерновому кави, є сенс ставити в офісних будівлях, де будуть постійні клієнти, які потребують якості. У прохідних місцях, на кшталт вокзалів і супермаркетів, підійде сублімований кави. Такі автомати рекомендується ставити і в університетах, щоб за зміну видати якомога більше стаканчиків. Зерновий напій готується близько 50 секунд, а розчинний - 20.

    Асортимент напоїв

    Хороший автомат дозволяє включити в «меню» відразу і зерновий, і сублімований кави. Стандартна кількість напоїв - 12-14. Найпопулярніші: еспресо, американо, капучино, мокко, гарячий шоколад, чорний і зелений чай.

    Сировина

    Основні витратні матеріали: зерновий і розчинна кава, чай, гранульовані або сухі вершки, сухе молоко, цукор, сухе шоколад, одноразові стаканчики, бутильована вода промислового очищення (підключення до водопостачання не потрібно).

    В інструкції до кожного апарату прописано максимальну кількість завантажуваних інгредієнтів. В середньому, одна машина вміщає в себе 300-400 порцій. Це близько 15 кг інгредієнтів, 50-60 л води і 400 стаканчиків. Цього вистачає на кілька днів, тобто «перезаряджати» автомат слід кожні 3-5 днів.

    В місяць один автомат споживає:

  • Близько 90 кг сухих інгредієнтів - 400-450 $. Великий вибір і прийнятні ціни у марок Eurogran, Ristoria, ICS, «Андрій і Ко»;
  • До 2500 паперових стаканчиків - 70-80 $. Доступні і надійні виробники Huhtamaki, ІНТЕКО;
  • До 400 л води - 30-35 $.
  • Всього знадобиться 500-565 $ в місяць на сировину для приготування напоїв.

    Персонал

    Щоб почав приносити хороший дохід, потрібна мережа з декількох автоматів. Оптимальна кількість - чотири штуки. Обслуговувати їх кілька разів на тиждень ви можете самостійно. У майбутньому, коли справа окупиться, можете найняти співробітника для заправки апаратів, вирішення питань з ремонтом і сервісним центром.

    Витрати і прибуток

    Капітальні витрати на відкриття справи з нуля - 8500-9000 $. Це покупка чотирьох кава-машин, інгредієнтів, оренда площі на місяць, реєстрація.

    Проплачувати оренду на кілька місяців вперед не варто, щоб при необхідності швидко змінити місце дислокації на більш вигідне. Щомісячні витрати - в районі 800 $.

    Хорошим показником для одного кави-автомата є продаж 40-60 порцій в день. Для вокзалів, торговельних центрів цифра може досягати 100-120 одиниць. Мережа з чотирьох апаратів на місяць реалізує приблизно 6000-7000 стаканчиків. Собівартість порції - 0,07-0,08 $, а відпускна ціна - 0,4-0,6 $. Разом в місяць на напоях можна заробити близько 2500 $, після вирахування орендної плати та можливих витрат на дрібний ремонт залишається 2000 $ чистого прибутку.

    У тому, як відкрити бізнес на каву-автоматах, особливих складнощів немає. Це справа не принесе захмарних грошей, зате стане відмінним тренуванням і стабільним джерелом доходу.

    HD відео по темі: