Як створити проривний продукт
Чи можна спланувати успіх? Як створити проривний продукт? Які фактори слід враховувати і на що робити ставку, щоб ваш продукт дійсно завоював ринок? Пропонуємо 8 ключових тез по темі.
1. Проривним продуктом може бути все, що завгодно! Особисте питання до нас - чи хочемо ми робити проривні продукти, або будемо займатися купівлею-продажем. Багато людей кажуть: навіщо вкладати в проривні продукти, якщо народ «хаває» те, що є. Так ми ж самі і привчаємо його до цього! Наше завдання - піднімати цей рівень. Якщо ви не робите нічого нового, ви нічого не варті, як компанія.
2. Проривний продукт створюється тільки там, де є поєднання дизайну і технології. Адріан Сливоцький в книзі «Мистецтво створення попиту» називає це «магічним продуктом», який поєднує в собі емоційне і функціональну перевагу. Адже «дизайн» - це не тільки красиво, це як спрацювати на емоціях і вийти на ринок вчасно - ви можете бути супер, але ринок не має достатніх обертів, щоб ви повернули свої інвестиції, тому що ви були не на крок попереду, а на два.
3. Продукти можна умовно розділити на чотири види: продукти «генерики» - у них немає ні дизайну, ні технології, але вони добре продаються тому, що дешеві. Кіч-продукти - технології немає, зате вони дуже красиві. Високотехнологічні продукти - ті, які не роблять ставку на дизайн, але використовують високі технології. І, нарешті, проривні продукти, які об'єднують і дизайн, і технологію.
4. Щоб робити проривні речі треба знайти кон'юнктурний розрив - це коли люди вже хочуть, але купити за ті гроші, які вони мають, це ще неможливо. Кон'юнктурні розриви відбуваються тоді, коли змінюються три типи факторів - економічні, соціальні та технологічні. Прикладом кон'юнктурного розриву є ринок кави в Америці в 70-х роках. У 1971 році власник «Starbucks» прийняв для себе рішення, що народ може платити не 50 центів за кавою, а 3,50. «Starbucks» відкрився в Сіетлі, де є штаб-квартира Microsoft, тому з точки зору економічного чинника - там високі доходи, з точки зору соціальних факторів - айтішники більш інтровертна, у них зовсім інший стиль поведінки, з точки зору технологічних факторів не треба було нічого придумувати - поїхати в Італію, купити апарати, поставити і навчити американців, що кава може бути і півлітра. А також зробити іншу технологію подачі. У той час продуктом генериків був розчинна кава, продуктом-кіч - ресторанний бізнес, тому що кава там не потребувало в різноманітті технологій, а високотехнологічним продуктом тоді, як не дивно, були точки швидкого харчування, адже їм треба було подбати про те, як зберігати тепло і забезпечити швидкість видачі, зате стаканчик там міг бути будь-хто.
5. Ми не знаємо, що буде завтра. Ми вступили в період турбулентності. І ніхто не знає, що буде завтра і не може нічого спрогнозувати скільки буде коштувати долар або євро, як себе поведе Україна, Штати, станеться якийсь технологічний прорив. Це добре чи погано? Добре для тих, хто рухається.
6. «Дизайн» - це не просто красиво - це поєднання емоцій (вони включають в себе дух пригод, незалежність, безпеку, чутливість, впевненості і влади), естетики (смак, запах, дотик), ідентифікації продукту (це актуальність і доцільність - зробіть супер ресторан і відкрийте його в неправильному місці - він не піде, індивідуальність - гарантія того, що ваш продукт ні з ким не конкурує в головах у ваших споживачів) і впливу (на споживачів - це полягає в зміні культури споживання, підвищення культури обсл уживання, рівень освіченості споживачів і вплив на навколишнє середовище).
7. «Технологія» має три складові - ергономіка (комфорт, почуття захищеності і легкість у використанні), технологічність (надійність і функціональність), якість (відповідність очікуванням і тривалість). Не всім потрібні всі ці параметри - в повному обсязі може бути смачним, наприклад, сайт, не всім потрібно добре пахнути, але навпроти тих речей, які ви вважаєте для себе потрібними, повинні стояти галочки - вони у нас є і ми тут кращі.
8. Філософія результативних інновацій полягає в тому, щоб не питати людей що вони хочуть, а питати - яким результатом вони вимірюють, що їх бажання виконані - що для них буде результатом.
Відео по темі: