Як створити виробництво паперових серветок

Паперові серветки

Перебуваючи в пошуку прибуткового бізнесу, розгляньте виробництво паперових серветок. Така дрібниця потрібна в кожному будинку і витрачається дуже швидко. Запропонувати свій товар можна великому числу компаній і реалізаторів. Нижче ми докладно розповімо про організацію виробництва, документах і наведемо розрахунки рентабельності бізнесу.

Зміст статті:

  • документи
  • приміщення
    • Обов'язкові вимоги:
  • Технологія виробництва паперових серветок
  • Устаткування для виробництва паперових серветок
  • Сировина для виробництва паперових серветок
  • персонал
  • збут
  • Витрати і прибуток

Документи

Краща організаційно-правова форма - ТОВ. Це спростить роботу з постачальниками і покупцями. При реєстрації вибираємо КВЕД 17.22 - «господарсько-побутового та санітарно-гігієнічного призначення». Процес виготовлення повинен бути налагоджений відповідно до ГОСТом Р52354-2005, так як основне призначення продукту - гігієна.

Необхідні дозволи від Санепідемстанції, Росспоживнагляду, пожежної інспекції. Орієнтуємося на випуск продукції в упаковках по 50 або 100 штук. Тому потрібно розробити дизайн упаковки і зареєструвати свій товарний знак в Роспатенті.

Оформлення документів і дозволів зажадають приблизно 3-4 місяці і вкладень в розмірі 1800-2000 доларів.

Приміщення

Щоб організувати підприємство, необхідно приміщення площею 200 квадратних метрів, розділене на три частини: цех, склад сировини та продукції, приміщення побутового призначення.

Обов'язкові вимоги:

  • Наявність гарячої та холодної води;
  • Вентиляція та опалення;
  • Електромережа 380 В;
  • Обладнані в підлозі стоки в каналізацію;
  • Стіни цеху обробляються кахельною плиткою;
  • Висота стель від 3-х метрів.

Оренда будівлі під завод обійдеться приблизно в 1500 $ в місяць. Ремонт, проведення всіх необхідних комунікацій - ще в 1000 $.

Технологія виробництва паперових серветок

Сам серветок проходить в кілька етапів:

  • Установка рулону сировинної паперу на спеціальний верстат.
  • За допомогою стрічкопротяжного верстата стрічка розмотується і складається;
  • Папір пропускають через вали об'ємного тиснення, де вона складається удвічі поперек;
  • Вертикальний ніж розрізає стрічку на 4 частини, формується дві лінії готової продукції;
  • Готовий виріб упаковується на автоматичному верстаті.
  • Устаткування для виробництва паперових серветок

    Цех обладнується автоматом для виготовлення серветок і пакувальної машиною. Зазвичай верстат продається як ціла лінія, що включає в себе розмотувальний вузол, стрічкопротяжного машину, ніж для нарізки. Пакувальне обладнання купується окремо.

    Стандартний верстат з виробництва паперових серветок призначений для випуску 400-600 одиниць продукції в хвилину, в один-два шари і щільністю 13-20 г / кв. м.

    Вартість нової лінії недорогого виробника знаходиться в межах 5-6 тисяч дол. Якщо ви плануєте зробити свій продукт більш цікавим (кольорові, з логотипом), доведеться викласти на кілька тисяч більше.

    Хорошу репутацію мають верстати виробників з Туреччини, Китаю, Італії. Невеликі фірми вважають за краще виготовлення продукції на китайських верстатах, оскільки вони дешевші і можуть похвалитися хорошою продуктивністю. Але вони споживають багато електроенергії. На вітчизняному ринку кращі марки:

    • Станпром;
    • Омський паперовий завод;
    • Лад-М;
    • ТОВ Основа;
    • Технолайн.

    Окремий пункт витрат на обладнання - покупка пакувальної машини для запаювання продукції в поліетилен. Напівавтоматичний верстат коштує в районі 2300-2800 $. Популярні виробники Лад-М, Соляріс, китайська Xinyuanda.

    Сировина для виробництва паперових серветок

    Такий одноразовий продукт виготовляється з дешевої сировини, а саме - спеціального паперу, отриманої з суміші макулатури і целюлози. Головні характеристики - тонкість, м'якість і пористість для вбирання вологи. Купувати потрібно папір марки «А» або «Б». Залежно від якості, ціна сировини коливається в межах 400-900 $ за тонну.

    Часто компанії, які продають обладнання, мають власний цех з випуску основи для серветок, можна налагодити поставки від них. Невеликій фірмі простіше і дешевше купувати сировину в СНД, а не за кордоном. Кращі компанії:

  • ТОВ Основа;
  • Технолайн;
  • Палп Інвест.
  • Персонал

    Крім керуючого, потрібно найняти чотирьох працівників для роботи в дві зміни, менеджера зі збуту, прибиральницю, охоронця. Бухгалтерські розрахунки вигідніше віддати на аутсорсинг. Разом мінімальний штат - 8 осіб. Це 3500-4000 $ на зарплати щомісяця.

    Збут

    Щоб продукція не залежується на складі, варто знайти канали збуту до запуску цеху. Крім магазинів і інших точок продажу побутової хімії і госптоварів, вашими клієнтами можуть стати:

    • Заклади громадського харчування (кафе, ресторани, піцерії);
    • медзаклади;
    • пансіонати;
    • Дитячі садки та школи;
    • Студії декору, арт-студії.

    Витрати і прибуток

    Капітальні вкладення на відкриття бізнесу включають в себе оформлення документів, оренду (на місяць) і ремонт приміщення, придбання та налагодження обладнання. На цьому етапі компанія витратить близько 12 тисяч доларів. Щомісячні витрати (оренда, заробітна плата, закупівля сировини і комунальні платежі) - близько 7000 $.

    Розрахунок прибутковості робимо, виходячи з випуску 500 одиниць товару в хвилину (5 упаковок). За дві зміни в місяць виготовляється 100-105 тисяч упаковок паперових серветок. Товар продається за оптовою ціною від 0,15 до 0,23 $ за упаковку. Щомісячний прибуток складе 15-16 тис. Дол., А чистий дохід - 8-9 тисяч за умови стовідсоткової реалізації.

    У тому, як паперових серветок, розібратися нескладно. Як бізнес, це вигідна справа, що не вимагає великих вкладень і приносить гарний прибуток.

    Відео по темі: