Як відкрити виробництво морозива

морозиво ріжок

По-справжньому цікавий і «смачний» бізнес - виробництво морозива. Незважаючи на велику конкуренцію і деяку сезонність, ця продукція дуже затребувана на ринку. Нижче ми докладно розповімо, як організувати підприємство, підібрати обладнання і правильно оформити всі документи.

Зміст статті:

  • Реєстрація та дозволу
  • Розробка фірмового стилю
  • приміщення
  • Технологія виробництва морозива
    • Як це робиться?
    • поширені технології
  • Устаткування для виробництва морозива
    • Кращі марки обладнання
  • Сировина для виробництва морозива
  • персонал
  • Витрати і прибуток

Реєстрація та дозволу

цей бізнес найкраще зареєструвати в якості , щоб вільно працювати з великими постачальниками і покупцями. код КВЕД - 10.52 - «Виробництво морозива». Далі слідує вибір системи оподаткування та постановка на облік в Пенсійному фонді.

Потрібно отримати дозволу від СЕС і Росспоживнагляду. Для цього потрібно організувати роботу відповідно до ГОСТом 31457-2012 ( «Морозиво молочне, вершкове і пломбір»), облаштувати приміщення відповідно до вимог СанПіН 2.3.4.551-96, надати договору зі службами санітарними та комунальними (дезінфекція, вивіз сміття і т. д.) На заводі потрібно встановити систему пожежної безпеки.

Реєстрація та дозвільні документи вимагають вкладень в розмірі 1000-1100 доларів.

Розробка фірмового стилю

Почати слід з в Роспатенті і розробки фірмового стилю. Ця назва товару і дизайн упаковки, за яким ваш продукт дізнаватимуться. Робота дизайнера і реєстрація знаку коштують не менше 900 доларів.

Приміщення

Фабрика займає площу близько 200 квадратних метрів з урахуванням всіх приміщень (виробниче, підсобні та побутові приміщення, склад). Обов'язкові вимоги:

  • Висота стель 3,5 метрів;
  • Електромережа 380;
  • Водопостачання і каналізація;
  • Наявність під'їзду для транспорту.

В місяць за оренду необхідно платити приблизно 1500-1600 доларів. На ремонт піде ще близько 1000 дол.

Технологія виробництва морозива

Існує кілька способів виготовлення, але майбутній продукт в будь-якому випадку проходить ряд обов'язкових операцій.

Як це робиться?

Технологічний процес включає такі етапи:

  • Сировинна маса змішується і фільтрується;
  • Потім суміш проходить пастеризацію і гомогенізацію;
  • Після цього охолоджується й відправляється на зберігання і «дозрівання»;
  • Найважливіший процес - фрізерованіі. Суміш набуває кремоподібний вигляд, охолоджується, насичується повітрям і збільшується в об'ємі;
  • Після фрізерованія морозиво насичується смаковими добавками (шоколад, горішки, джеми і т. Д.);
  • Фасовка. Майже готовий продукт дозується (наприклад, в стаканчики, вафельні ріжки);
  • Загартовування. Це короткочасне заморожування в закалочной камері з низькою температурою: -25 ... -37 градусів. Просунуті лінії можуть одночасно здійснювати фасування і загартовування завдяки поєднанню роботи конвеєра, ескімогенератора і екструзійної апаратури в одному етапі.
  • Упаковка в гофроящики або картонні коробки. Після упаковки товар зберігають у холодильних камерах, забезпечивши температуру в -20 градусів.
  • Поширені технології

    Найчастіше лінія по виробництву морозива використовує порційний або безперервний метод. Порційний підходить для невеликих обсягів продукції, але поступається в економічності і раціональності використання обладнання, а також в якості готового товару.

    Безперервний дозволяє отримувати від 1250 кг суміші на годину, вимагає кваліфікованого персоналу, економно витрачає електроенергію. Використовуються автоматизовані лінії, що виключають помилки і дозволяють зробити продукт більш якісним.

    Устаткування для виробництва морозива

    Орієнтуючись на невеликі обсяги (300-400 кг продукту за зміну), завод потрібно оснастити:

    • Змішувачем компонентів (близько 5 тисяч доларів);
    • Фільтром (350-400 доларів);
    • Плавитель масла (3000 $);
    • Гомогенізатором і пастеризаторами (загальна вартість приблизно 7600-7800 дол.);
    • Ємністю, де настоюється і дозріває кінцевий продукт (6000-6200 $);
    • Запірною арматурою (три тисячі доларів);
    • Насосами (близько 3000 $ за три штуки);
    • Фризери (13-15 тисяч дол.);
    • Пакувальним автоматом (8-9 тис.);
    • Холодильною камерою для зберігання продукції (1600-1800 дол.)

    Кращі марки обладнання

    Більшість недорогих апаратів «видає» тільки один вид продукції. Купівля нової лінії обійдеться в 45-50 тис. Дол. Хороший вибір машин і готових ліній пропонують:

  • «Прогрес»;
  • MATRIX ENGINEERING SA;
  • «Айс Бюро»;
  • Altezoro;
  • «Майстер Мілк».
  • Відмінно себе зарекомендували машини від вітчизняної компанії «Прогрес». Фризери можна купувати в складі лінії, а можна підшукати окремо, адже це найважливіша частина виготовлення холодних ласощів. Найпопулярніші виробники - американські, китайські і європейські:

    • Altezoro;
    • Nemox;
    • SPM;
    • Innova;
    • Huangshi Dongbei Refrigeration CO, LTD;
    • Ocean Power;
    • Spaceman.

    Кращі і визнані марки - Carpigiani, Taylor, GelMatic, Electro Freeze, Frigomat.

    Холодильні камери варто вибирати від надійних зарубіжних компаній, зразок Polair і Liebherr, або ж вітчизняних «Профхолод», «Маріхолодмаш», «Північ».

    Сировина для виробництва морозива

    Виготовлення морозива на основі натурального молока практично пішло в минуле, зараз це досить дороге задоволення. Якісне робиться на основі тваринних жирів. Добавок в ньому має бути якомога менше. Вартість його немаленька, тому навряд чи впорається з конкуренцією.

    Стандартний набір складових для товара середньої цінової категорії:

  • Молоко (знежирене, цільне, сухе незбиране, згущене);
  • Молочна продукція (сироватка, вершки, вершкове масло);
  • Цукор і цукрозамінники (ксиліт, сорбіт), ванілін;
  • Рослинні жири;
  • Емульгатори і стабілізуючі добавки (надають холодного ласощів пишність і легкість). Це желатин, пектин, ксантанова камедь, агар і т. Д .;
  • Глазур і інші смакові добавки (ягоди, горіхи, насіння);
  • ароматизатори;
  • Лимонна (Е 330) і яблучна (Е 296) кислота;
  • Харчові барвники (каротин, соки);
  • Процес виробництва морозива на увазі, що для виготовлення тонни продукту знадобиться приблизно 9 тисяч кілограмів сировини. Сухі суміші, топпинги, глазур і інші інгредієнти можна придбати в спеціалізованих компаніях: Ice Dream, Nord, Dolse Rosa, Spoom, СЗРК.

    Персонал

    Для організації роботи в дві зміни знадобиться найняти не менше 10-11 осіб. Це керуючий, начальник цеху, менеджер збуту, технолог, четверо робітників, два вантажника, прибиральниця. Бухгалтерію віддаємо на аутсорсинг. Зарплатний фонд в місяць складе 4000 $.

    Харчовий бізнес вимагає від усіх працівників наявності санітарних книжок і виходу на роботу в уніформі.

    Витрати і прибуток

    Капітальні витрати на відкриття підприємства (документи, приміщення, обладнання) складуть 50 тисяч дол. Щомісячні витрати (оренда, заробітна плата, сировина) - 8-9 тис. За дві зміни можна виготовити близько 500 кг товару за оптовою ціною 2-3 $ за кг. Це приблизно 25000 $ прибутку на місяць, чистий дохід - 17 тисяч.

    Для початку необхідно детально вивчити, морозива, і знайти потенційних покупців. Це дозволить швидко окупити бізнес і уникнути простоювання дорогого обладнання. Справа дуже перспективне і залишає можливості для розширення асортименту і збільшення обсягів продажів.

    Відео по темі: