Як відкрити виробництво памперсів для дітей
Оцінюючи щорічне збільшення народжуваності з року в рік, можна припустити, що виробництво памперсів приносить власникам бізнесу солідний дохід. Сучасні батьки давно забули про незручності, щосили використовуючи всі можливі засоби для полегшення процесу виховання дитини.
Практично ніхто не готовий повернутися до моменту кип'ятіння саморобних підгузників, як це робили наші мами і бабусі. І тому є сенс розглянути створення підгузників як ідею власної справи.
Зміст статті:
- категорії памперсів
- Що виготовляти вітчизняному виробнику?
- рентабельність
- Скільки підгузників потрібно батькам?
- вкладення
Категорії памперсів
На сьогоднішній день батькам малюків підгузники доступні в преміальної цінової категорії, середньої і низької. Природно, чим вище якість, тим вище ціна.
Більша частина росіян обирає памперси, які запропоновані в середньому ціновому сегменті.
Що виготовляти вітчизняному виробнику?
На сьогоднішній день виробництво одноразових памперсів в Україні ведеться виключно зарубіжними компаніями, що мають гучне ім'я. Якщо ви хочете, то будьте готові випускати високоякісну продукцію, яка буде продаватися за середньою ціною.
Рентабельність
Важко оцінити рентабельність виготовлення підгузників, так як все буде залежати від того, чи зможе новий продукт прижитися на ринку і стати популярним у батьків.
До слова сказати, новоспечені мами і тата з підозрою ставляться до товарів вітчизняного виробництва, тому доведеться провести широку рекламну кампанію.
Однак оцінити рентабельність, нехай і приблизно, можна шляхом підрахунку кількості памперсів, які йдуть на одну дитину.
Скільки підгузників потрібно батькам?
Отже, основна частина підгузників від загального обсягу купленого батьками товару використовується в перші півтора року життя дитини. Саме з цього моменту той починає вчитися ходити на горщик, все менше потребуючи рятівних трусиках-памперсах.
Припустимо, що за день йде 5 підгузників (в дитячому віці більше, в півторарічному - менше). 30 днів множимо на кількість місяців - 18. В результаті отримуємо цікаву цифру 2700 памперсів за 1,5 року життя. І це лише приблизний результат, який на практиці виявляється куди більше.
Виходячи з цього можна сказати, що ідея виробництва памперсів має всі перспективи перерости у великий і високоприбутковий бізнес.
Вкладення
Однією з причин, чому наші співвітчизники не виходять на ринок памперсів, це високі витрати на відкриття виробництва.
Почнемо з того, що одна міні-лінія по виробництву підгузників, вже була в експлуатації, в середньому обійдеться в 6-7 мільйонів гривень. Її продуктивність при цьому становитиме 150-200 памперсів в хвилину. Цього об'єму достатньо лише для забезпечення ринку дитячих товарів в невеликому регіоні.
В середньому, за підрахунками фахівців, на відкриття повноцінного з урахуванням будівництва приміщення доведеться витратити 25 мільйонів гривень. Правда, існують і готові пропозиції, згідно з якими придбати вже діюче виробництво, яке має власну марку, можна і за 10 мільйонів гривень.
Однак варто враховувати всі підводні камені готового виробництва, які в обов'язковому порядку необхідно вивчати окремо, ретельно аналізуючи ситуацію.
В цілому ж, якщо брати сформований ринок, памперсів здатне приносити дохід, але це в довгостроковій перспективі.
Тільки використовуючи найкращі матеріали та роками завойовуючи довіру покупців можна домогтися результату. І він дозволить встати хай не на один щабель зі світовими гігантами, але зайняти відповідну нішу на вітчизняному ринку.