Як правильно організувати бізнес з торгівлі продуктами

Продавець магазину продуктів стоїть біля вітрини

Зараз детально розповімо як правильно організувати бізнес з торгівлі продуктами. У журналах, газетах, на телебаченні все частіше стали говорити про здорове харчування. Це дуже важливо не тільки для тих людей, які страждають певними захворюваннями і дотримуються дієт, але і для тієї частини населення, які виступають за здоровий спосіб життя.

Для одних здорове харчування означає насичення організму овочами, ягодами і фруктами. Для інших придбання солодких продуктів без цукру, борошняних виробів з сої, пшениці грубого помелу. Як побудувати діяльність на продажу таких різних продуктів, які б задовольняли потреби кожного?

Зміст статті:

  • Основні споживачі
  • Реєстрація магазину
  • Витрати магазину (розрахунок в тис. Руб.)
    • Первинні витрати - 800,00
  • доходи магазину

Основні споживачі

Проведіть аналіз населення в своєму регіоні. Центр міста обрамляє приватний сектор. Де найбільше будуть затребувані для здорового харчування? Звичайно ж, в центрі міста.

У приватному секторі, як правило, жителі мають присадибні ділянки, на яких вирощують всі необхідні овочі, фрукти, ягоди. Якщо ж якийсь культури у них на городі немає, то, швидше за все, вони куплять відсутній, але бажаний продукт у свого сусіда. Винятком є ​​екзотичні продукти. Не скрізь ростуть цитрусові або банани.

Незважаючи на певну спрямованість приватного сектора, тут можна встановити лотки з екзотикою і зі спеціалізованими продуктами, наприклад, для людей, які страждають на діабет або ожиріння. Не всім вдається доїхати до магазинів в центр.

Основний споживач живе в центрі міста. Саме туди за звичкою їдуть за покупкою речей і продуктів харчування. Магазини здорових продуктів в центрі будуть користуватися великим попитом.

Місто ділиться на стару частину, де проживає старше покоління, і частина з новобудовами, де основними жителями є молоді сім'ї з дітьми. Треба планувати розподіл продуктів відповідним чином. У старій частині можна розмістити не тільки овочеві і фруктові лотки, а й продукти з сої, з клітковиною, без цукру. Окремим павільйоном можна виставити м'ясні і кисломолочні продукти.

У новобудові, де багато дітей, дієтичні продукти будуть порятунком для зайнятих батьків. Особливо це відноситься до молочних товарів. Молоді батьки будуть купувати своїм малюкам низькокалорійні соки і пюре.

Головний зі складським приміщенням може перебувати в центрі міста, а у віддалених районах обладнайте торгові павільйони і лотки.

Можна влаштовувати в певні дні виїзди з продуктами в приватний сектор. Близько фельдшерських пунктів організувати продаж спеціалізованих діетпродукт. Для того щоб населення сільських районів могло купити той чи інший продукт, організуйте сайт з можливістю замовити на ньому все необхідне.

Реєстрація магазину

Великий магазин, торгова площа якого становить понад 200 м2, реєструється як ТОВ і оподатковується за загальною системою. або торгові точки можна оформити як ІП і користуватися або спрощеної системою оподаткуванням, або сплачувати податок на поставлений дохід.

У будь-якому випадку реєструватися в ФНС необхідно. Тут підприємця поставлять на облік, присвоять йому індивідуальний номер і внесуть до Державного реєстру організацій.

Платежі в ПФР фіксовані, оплата проводиться щокварталу. Про це підприємцю повідомлять при оформленні документації в фонді.

Витрати магазину (розрахунок в тис. Руб.)

На реєстрацію діяльності, на отримання всіх дозволів від епідеміологів і пожежної інспекції знадобиться - 50,00.

Закупівля торгового обладнання, холодильників - 150,00

Ремонт магазину - 100,00

Товар можна закупити для стартовою діяльності, а можна укласти договори з оптовими складами, виробництвами продуктів харчування, фермерськими господарствами і взяти продукцію на реалізацію. Для початку діяльності можна відкласти - 500,00

Первинні витрати - 800,00

Щомісячні витрати:

Оренда основного магазину 100 м2 - 300,00

Оренда 10 торгових точок - 10,00

Оплата праці: директор, бухгалтер, товарознавець, 13 продавців, охоронець в магазині - 400,00

Внески до фондів - 120,00

Доходи магазину

Щоб окупити свій бізнес і розплатитися з боргами через 6 місяців, підприємцю необхідно працювати з доходом - 964,00

Далі все залежить від націнки на товар, від комерційної жилки директора. Він повинен правильно вибудувати політику своєї організації: Чесно працювати з постачальниками і дбайливо ставитися до своїх покупців.

Якщо чистий прибуток підприємця при веденні діяльності в перші місяці буде становити не менше 5%, то це вважається хорошим показником. Початок роботи завжди стикається з непередбаченими витратами. Через півроку, коли тягар боргів пройде, прибуток організації виростить і можна збільшувати кількість торгових точок.

Відео по темі: