Як правильно організувати бізнес з торгівлі продуктами
Зараз детально розповімо як правильно організувати бізнес з торгівлі продуктами. У журналах, газетах, на телебаченні все частіше стали говорити про здорове харчування. Це дуже важливо не тільки для тих людей, які страждають певними захворюваннями і дотримуються дієт, але і для тієї частини населення, які виступають за здоровий спосіб життя.
Для одних здорове харчування означає насичення організму овочами, ягодами і фруктами. Для інших придбання солодких продуктів без цукру, борошняних виробів з сої, пшениці грубого помелу. Як побудувати діяльність на продажу таких різних продуктів, які б задовольняли потреби кожного?
Зміст статті:
- Основні споживачі
- Реєстрація магазину
- Витрати магазину (розрахунок в тис. Руб.)
- Первинні витрати - 800,00
- доходи магазину
Основні споживачі
Проведіть аналіз населення в своєму регіоні. Центр міста обрамляє приватний сектор. Де найбільше будуть затребувані для здорового харчування? Звичайно ж, в центрі міста.
У приватному секторі, як правило, жителі мають присадибні ділянки, на яких вирощують всі необхідні овочі, фрукти, ягоди. Якщо ж якийсь культури у них на городі немає, то, швидше за все, вони куплять відсутній, але бажаний продукт у свого сусіда. Винятком є екзотичні продукти. Не скрізь ростуть цитрусові або банани.
Незважаючи на певну спрямованість приватного сектора, тут можна встановити лотки з екзотикою і зі спеціалізованими продуктами, наприклад, для людей, які страждають на діабет або ожиріння. Не всім вдається доїхати до магазинів в центр.
Основний споживач живе в центрі міста. Саме туди за звичкою їдуть за покупкою речей і продуктів харчування. Магазини здорових продуктів в центрі будуть користуватися великим попитом.
Місто ділиться на стару частину, де проживає старше покоління, і частина з новобудовами, де основними жителями є молоді сім'ї з дітьми. Треба планувати розподіл продуктів відповідним чином. У старій частині можна розмістити не тільки овочеві і фруктові лотки, а й продукти з сої, з клітковиною, без цукру. Окремим павільйоном можна виставити м'ясні і кисломолочні продукти.
У новобудові, де багато дітей, дієтичні продукти будуть порятунком для зайнятих батьків. Особливо це відноситься до молочних товарів. Молоді батьки будуть купувати своїм малюкам низькокалорійні соки і пюре.
Головний зі складським приміщенням може перебувати в центрі міста, а у віддалених районах обладнайте торгові павільйони і лотки.
Можна влаштовувати в певні дні виїзди з продуктами в приватний сектор. Близько фельдшерських пунктів організувати продаж спеціалізованих діетпродукт. Для того щоб населення сільських районів могло купити той чи інший продукт, організуйте сайт з можливістю замовити на ньому все необхідне.
Реєстрація магазину
Великий магазин, торгова площа якого становить понад 200 м2, реєструється як ТОВ і оподатковується за загальною системою. або торгові точки можна оформити як ІП і користуватися або спрощеної системою оподаткуванням, або сплачувати податок на поставлений дохід.
У будь-якому випадку реєструватися в ФНС необхідно. Тут підприємця поставлять на облік, присвоять йому індивідуальний номер і внесуть до Державного реєстру організацій.
Платежі в ПФР фіксовані, оплата проводиться щокварталу. Про це підприємцю повідомлять при оформленні документації в фонді.
Витрати магазину (розрахунок в тис. Руб.)
На реєстрацію діяльності, на отримання всіх дозволів від епідеміологів і пожежної інспекції знадобиться - 50,00.
Закупівля торгового обладнання, холодильників - 150,00
Ремонт магазину - 100,00
Товар можна закупити для стартовою діяльності, а можна укласти договори з оптовими складами, виробництвами продуктів харчування, фермерськими господарствами і взяти продукцію на реалізацію. Для початку діяльності можна відкласти - 500,00
Первинні витрати - 800,00
Щомісячні витрати:
Оренда основного магазину 100 м2 - 300,00
Оренда 10 торгових точок - 10,00
Оплата праці: директор, бухгалтер, товарознавець, 13 продавців, охоронець в магазині - 400,00
Внески до фондів - 120,00
Доходи магазину
Щоб окупити свій бізнес і розплатитися з боргами через 6 місяців, підприємцю необхідно працювати з доходом - 964,00
Далі все залежить від націнки на товар, від комерційної жилки директора. Він повинен правильно вибудувати політику своєї організації: Чесно працювати з постачальниками і дбайливо ставитися до своїх покупців.
Якщо чистий прибуток підприємця при веденні діяльності в перші місяці буде становити не менше 5%, то це вважається хорошим показником. Початок роботи завжди стикається з непередбаченими витратами. Через півроку, коли тягар боргів пройде, прибуток організації виростить і можна збільшувати кількість торгових точок.
Відео по темі: