Як відкрити з нуля свою успішну кав'ярню
Хочете почати свою справу і думаєте, як відкрити кав'ярню з нуля? Бізнес в сфері громадського харчування щодо простий і, незважаючи на велику конкуренцію, вигідний, що робить його оптимальним варіантом, як для початківців, так і для досвідчених підприємців.
У цій статті ми детально розповімо з чого почати відкриття кав'ярні, скільки це коштує, що потрібно, на який прибуток можна розраховувати і як зробити кав'ярню успішною.
Зміст статті:
- Документи для відкриття кав'ярні
- регулюючі організації
- Як правильно вибрати місце під кав'ярню
- Приміщення під кав'ярню
- інтер'єр кав'ярні
- Устаткування для кав'ярні
- Додаткове обладнання
- персонал кав'ярні
- постачальники
- Меню кав'ярні
- рентабельність кав'ярні
Документи для відкриття кав'ярні
В першу чергу потрібно зареєструватися як ІП або ТОВ. Для невеликого закладу краще підійде ІП: працювати з податковою звітністю буде простіше.
Але тут є свої «підводні камені» - юр. особа (ТОВ) вселяє постачальникам і фінансово-кредитним організаціям більше довіри, і це може помітно спростити роботу підприємства в цілому.
Реєстрація ТОВ є обов'язковою, якщо ви плануєте продавати алкогольні напої.
Вибравши форму реєстрації, вам потрібно буде отримати наступні документи:
- договір на оренду приміщення (якщо планується ремонт або перепланування - дозвіл власника на їх проведення);
- дозвіл на відкриття кав'ярні в обраному приміщенні від Росспоживнагляду;
- дозвіл від Державного пожежного нагляду;
- висновок СЕС про дотримання всіх санітарних норм;
- висновку СЕС на сировину і готову продукцію;
- програма виробничого контролю (затверджується в Росспоживнагляді);
- пакет договорів з комунальними і обслуговуючими організаторами (на вивіз сміття та утилізацію твердих побутових відходів, прибирання, дезінсекцію, хімчистку уніформи і т. д.);
- результати медогляду персоналу;
- ліцензія на торгівлю (видається Росспоживнаглядом);
- ліцензія на продаж алкогольної і тютюнової продукції (за потреби);
- патент на торгівлю (видається органами місцевого самоврядування);
- повідомлення про початок діяльності (подається до органу місцевого самоврядування);
- Угода на використання аудіовізуального супроводу (можна отримати в РАО).
Регулюючі організації
Будь-яке підприємство громадського харчування можуть перевіряти такі організації:
Крім цього, перевірка діяльності підприємства може бути ініційована правоохоронними органами.
Як правильно вибрати місце під кав'ярню
Оптимальним для кав'ярні є місце з високою прохідністю, розташоване неподалік від навчальних закладів, офісних центрів, великих торгових об'єктів (торговельних центрів, ринків) або на їх території, об'єктів транспортної інфраструктури (вокзалів, станцій метрополітену).
Хороші комерційні результати демонструють заклади, розташовані в спальних і ділових районах.
Приміщення під кав'ярню
Для кав'ярні на 40 посадочних місць (8-9 столиків і стійка) досить приміщення площею в 100 кв. м.
Приміщення повинно бути оснащене хорошою системою вентиляції, водопроводом і каналізацією, і має в повній мірі відповідати вимогам наступних нормативних документів:
якщо заклад буде знаходитися на першому поверсі багатоквартирного житлового будинку, потрібно забезпечити якісну звукоізоляцію, щоб шум не заважав мешканцям.
Інтер'єр кав'ярні
Оздоблення кав'ярні має бути привабливим і затишним: Приглушені теплі кольори обробки, м'яке розсіяне світло, зручні меблі.
Якщо ви не можете продумати дизайн самостійно, зверніться до фахівця.
Це важливо - якщо клієнтам буде незатишно, вони просто не підуть до вас.
Устаткування для кав'ярні
Мінімальний перелік обладнання включає:
- професійну кавомолку (оптимально - Macap або Cunill);
- професійну кавоварку (придивіться до автоматичних моделям Gaggia, Saeco і Nivona);
- міксер (найкраще Robot Coupe);
- холодильник;
- морозильник;
- мікрохвильову піч;
- духову шафу для випічки;
- касовий апарат.
Якщо ви плануєте відкрити маленьку кав'ярню, цього буде достатньо, але якщо вам захочеться запропонувати відвідувачам гаряче харчування і розширити меню більш складними стравами, то буде потрібно додаткове обладнання.
Додаткове обладнання
Незайвим буде придбання кліматичної техніки (кондиціонера або спліт-системи), а також телевізора і / або музичного центру.
Персонал кав'ярні
Для повноцінної роботи невеликого закладу знадобляться:
- адміністратор (якщо ви не плануєте працювати самостійно);
- барісти (не менше 2);
- офіціанти (3-4);
- прибиральниця (зручніше укласти договір аутсорсингу).
Особливої досвіду не потрібно, але важливо, щоб барісти вміли поводитися з обладнанням та готувати всі наявні в меню напої і закуски, а офіціанти розбиралися в сортах кави та тонкощах його приготування. Всі співробітники повинні мати санітарні книжки.
Постачальники
Репутація кав'ярні в першу чергу залежить від якості кави, який в ній готують, тому дуже важливо уважно підійти до вибору постачальника і оцінити якість пропонованої продукції, з'ясувати, скільки коштує аналогічне сировину у інших постачальників.
потрібно впевнитися, що сировина відповідає всім заявленим та сортовим характеристикам, володіє необхідним ступенем прожарювання і не має сторонніх включень. Найкраще - взяти невелику кількість зерен, приготувати і самостійно спробувати напій.
Меню кав'ярні
Правильно складене меню - запорука успіху. Основна частина асортименту повинна припадати на каву і чай, також в меню можуть бути соки і молочні коктейлі.
Пам'ятайте: деякі популярні напої, наприклад, ірландська кава, містять алкоголь, що потребують наявності відповідної ліцензії.
Крім цього меню повинно включати кілька різновидів десертів, випічку і закуски (бутерброди, міні-піцу і т. Д.), Також можна запропонувати гостям 3-4 види салатів. Але не захоплюйтеся: кав'ярня - НЕ їдальня і не ресторан.
Ідеальний варіант - створити власну рецептуру: Розробити кілька видів кави, які можна буде купити тільки у вас.
Рентабельність кав'ярні
Оренда відповідного приміщення обійдеться в 900-1550 дол. На місяць залежно від місця розташування, оплата комунальних послуг на три місяці - до $ 800. Зарплатний фонд на три місяці складе 6-7 тисяч доларів.
Загальна вартість обладнання складе близько 3,5-4 тис. Доларів з урахуванням покупки інвентарю, кухонного начиння і посуду.
Ремонт в приміщенні і меблювання коштуватимуть ще стільки ж. Закупівля продуктів і сировини на 2-3 місяці - мінімум $ 6000.. Разом: близько $ 25 тис.
Вартість 1 кг кавових зерен в середньому становить $ 30-50. З цього кілограма можна зварити до 140 чашок кави вартістю від $ 1,2 долара. Так, навіть без урахування десертів і випічки чистий прибуток закладу при продажу 500 чашок в день складе близько 5,5-6 тисяч доларів на місяць.
Додатковий прибуток можна отримати за рахунок продажу . Для цього вам будуть потрібні спеціальні одноразові стаканчики.
Тепер, коли ви знаєте,, саме час перейти до практики. Адже продаж кави, як ви могли переконатися - дуже прибуткова справа.
Також рекомендуємо подивитися наш матеріал -.