Корисні поради відкриває магазин продуктів з нуля

На столі лежать продукти куплені в магазині продуктів

Якщо ви хочете спробувати свої сили в бізнесі, то вам напевно буде цікаво дізнатися як відкрити магазин продуктів з нуля. Адже стати власником успішної торгової точки досить складно. Це справа дуже трудомістка і каверзні, тому до нього потрібно поставитися серйозно.

Дуже часто магазин має лише один шанс, щоб сподобатися покупцеві, тому їм обов'язково потрібно скористатися.

якщо першого ж відвідувачеві «свіжого» магазину нахамив продавець, або ж товар виявився неякісним, в наступний раз покупець пройде мимо.

Так як у даного бізнесу є велика кількість важливих нюансів, Вам потрібно продумати все до дрібниць. Якщо ж Ви не боїтеся тих труднощів, які, в процесі відкриття магазину, можуть звалитися на Вас, то дерзайте.

А першим кроком у Вашому непростому трудомісткість справі стане прочитання цієї статті. У ній представлені рекомендації для всіх бажаючих стати власником успішного бізнесу.

Зміст статті:

  • Рекомендації і корисні поради для початківців
  • Де краще відкривати магазин продуктів
  • Ціноутворення продуктового магазину
  • Асортимент магазину продуктів
  • Фінансова частина бізнес-плану

Рекомендації і корисні поради для початківців

Велика частина початківців, які запитують про те, як відкрити продуктовий магазин, прийшли до цього вибору неспроста. Всі вони вважають, що люди завжди хочуть їсти, тому і щодня купують продукти.

Ця думка правильна, проте труднощів від цього не зменшується. Добре, якщо у початківця бізнесмена є певний досвід в сфері торгівлі. Тоді він зробить набагато менше помилок.

Одним з головних питань, які Вам потрібно поставити перед собою - тип магазину? Чи буде це маленький ларьок, цілодобова лавка або ж. Так само важливо знати, де він буде знаходитися і як клієнти зможуть купити товар - через прилавок або ж системою самообслуговування.

Де краще відкривати магазин продуктів

Особливу увагу потрібно приділити розташуванню Вашої торгової точки. На сьогоднішній день практично не залишилося місць, де ви б не відчули тиск конкурентів.

Формат підприємства дуже залежить від густоти населення. Але відомо, що бізнес початківцям найкраще починати з відкриття маленького магазинчика в житловому районі, які буде близький до всіх в окрузі.У відкритому для доступу магазині, Ваша виручка буде в рази більше прилавочной. Однак, маленька площу не передбачає такого виду обслуговування. Тому потрібно поєднувати ці два види торгівлі.

Ціноутворення продуктового магазину

Щоб вибудувати оптимальну ціноутворення, пройдіться по магазинах Ваших найближчих конкурентів. Ціни можуть варіюватися в межах 20%. Щоб не помилитися з товаром, необхідно знати своїх потенційних покупців »в обличчя».

Асортимент магазину продуктів

Дізнайтеся, що знаходиться поруч з Вашої торговою точкою - школа або ж офіс. Це дасть Вам можливість створити оптимальний асортимент, який буде приносити максимальну виручку.

Швидше за все, після відкриття асортимент магазину дещо зміниться, при цьому не перестарайтеся: не потрібно забивати все полки різноманітними продуктами всіляких марок. На маленькій площі це недоречно. Також, не думайте, що Ви зможете впоратися без мерчендайзера.

«На початку шляху» він просто необхідний. Правильно розташовані товари приваблюють клієнтів більше, ніж їх хаотичний порядок.

Фінансова частина бізнес-плану

Важливо! Відкриваючи магазин продуктів необхідно.

Також, важливою складовою Вашого успіху є фінансова частина бізнес-плану. Ви повинні мати чітке уявлення про те, скільки Вам потрібно витратити, щоб заробити більше. Потрібно провести підрахунок покупців і зроблених ними покупок, встановити середню виручку за день, щоб магазин не був збитковим.

Є ще безліч важливих аспектів, без яких успіх вашого «дітища» буде неможливий. Наприклад, вибір постачальників і обладнання, підбір кваліфікованих кадрів та ведення обліку товарів.

, не забувайте і про акції та знижки, які привернуть перших покупців. І чим цікавіше і креативніше вони будуть, тим більшу суму клієнти залишать Вам.

Рекомендуємо також ознайомитися з нашим матеріалом -.