Кращі франшизи «Кава з собою»

Острівець Кава Лайк в торговому центрі

Для тих, хто хоче запустити бізнес з мінімальними ризиками, франшиза кави з собою підійде як не можна краще. Вкладення у відкриття закладу з кавою на винос мінімальні, а дохід така кав'ярня може забезпечити непоганий. У цій статті ми зібрали для вас найкращі, найвигідніші франшизи кав'ярень.

Зміст статті:

  • чому кава
  • Франшиза Кава Лайк
  • Франшиза Кофе Хауз
    • Франчайзер пропонує:
  • Go! Coffee
  • Love Coffee
  • «Бадьорий день»
  • Red Cup

Чому кава

Кава - один з найбільш маржинальних товарів, тобто продукт, який може ефективно продаватися з дуже високою націнкою. При собівартості чашки кави в 0,1-0,6 долара її ціна в кав'ярні може досягати $ 1,5-2. Це робить бізнес, пов'язаний з продажем готової кави, дуже вигідним.

Франшиза Кава Лайк

На сьогоднішній день компанія Кава Лайк налічує понад 220-ти закладів і є однією з найбільш великих мереж кав'ярень на території СНД.

Паушальний внесок мережі становить 250 тис. гривень. Ще стільки ж потрібно буде вкласти в саму кав'ярню. Роялті - всього 3 відсотки.

Натомість франчайзі отримає готовий бізнес-план, який передбачає окупність закладу в термін від двох до п'яти місяців, повноцінну юридичну підтримку, допомогу з бухгалтерією, бренд-бук, навчальні матеріали та можливість користуватися фірмовою системою управління.

Середньомісячна прибуток в мережі становить від 1,5 до 4 тис. Євро залежно від місця розташування кав'ярні.

Сайт компанії: coffee-like.com/franshiza.

Франшиза Кофе Хауз

Щоб відкрити заклад цієї мережі, вам буде потрібно близько 4,8 млн. гривень, тоді як паушальний внесок складає близько 1,8 млн. гривень. Встановлений франчайзером розмір роялті - 5%.

Оскільки закладу бренду Кофе Хауз є традиційні кав'ярні, мережа висуває додаткові вимоги до приміщення: якщо ви плануєте відкрити заклад в торговому центрі, буде потрібно приміщення площею не менше 60 м², тоді як окремо стоїть кав'ярня, повинна мати площу від 100 м².

Франчайзер пропонує:

  • консультації з вибору приміщення;
  • допомога в розробці бізнес-плану;
  • допомога у виборі постачальників;
  • навчання співробітників;
  • допомога в розробці дизайну приміщення з урахуванням корпоративних стандартів.

Середній щомісячний дохід кав'ярень Кофе Хауз становить 4-5 тис. Доларів, термін окупності бізнесу - від двох років.

Офіційний сайт: coffeehouse.ru.

Go! Coffee

Бренд Go! Coffee на сьогоднішній день налічує вже більше 70-ти точок в Україні і країнах ближнього зарубіжжя. Компанія працює в чотирьох форматах:

  • Кав'ярня з окремим входом (витрати на відкриття від 400 тис. До 1,3 млн. гривень);
  • Мобільна кав'ярня (витрати від 250 до 350 тис. гривень);
  • Острівець в ТЦ (витрати від 150-ти тис. гривень);
  • Торговий павільйон: (витрати на відкриття від 80-ти тис. гривень).
  • Купити франшизу можна за 120 тисяч гривень (Стандарт); 250 тисяч гривень (розширений пакет) або 500 тис. гривень (заклад під ключ). Ознайомитися з детальними умовами кожного з пакетів можна на офіційному сайті компанії: coffeeout.ru/ru.

    Середній дохід кав'ярні становить близько двох тис. Євро на місяць.

    Love Coffee

    Одним з найважливіших переваг цієї мережі, яка на даний момент налічує вже близько 50-ти закладів по всій Україні, є співпраця з РЖД, що дозволяє франчайзі відкривати заклади на вокзалах.

    Вибравши один з п'яти партнерських пакетів мережі Love Coffee, вартість яких становить від 165-ти до 815-ти тис. гривень, ви зможете менш ніж за 30 днів відкрити високоприбутковий бізнес. Як стверджує франчайзер, середньомісячний прибуток закладів мережі становить понад $ 1500 на місяць.

    Дізнатися про умови кожного з партнерських пакетів Love Coffee можна на офіційному сайті мережі: lovecof.ru.

    «Бадьорий день»

    На сьогоднішній день мережа нараховує без малого півтори сотні кав'ярень по всій Україні і продовжує розширюватися. Паушальний внесок в компанії складає 100 тис. гривень, а інвестиції у відкриття однієї кав'ярні - від 100 до 120-ти тис. гривень. Роялті в мережі «Бадьорий день» відсутні.

    Франчайзі може розраховувати на повну підтримку. Партнери отримують фірмову рецептуру і бізнес-план, систему обліку та можливість використання корпоративних хмарних систем, контакти постачальників витратних матеріалів, сировини і обладнання, а також всі необхідні консультації.

    Термін окупності кав'ярні, як стверджує франчайзер, становить від двох до шести місяців.

    Дізнатися про цій франшизі докладніше можна в офіційному співтоваристві мережі vk.com/bodryi_den.

    Red Cup

    Компанія Red Cup пропонує відкрити кав'ярню з доходом від 3 до 5 тис. Євро в місяць під ключ всього за 14 днів. Вартість франшизи - 490 тисяч гривень, а роялті - 10 тис. гривень на місяць.

    За ці гроші партнер отримує бренд-бук, бізнес-план, навчання співробітників, допомога у виборі місця для кав'ярні, повну рецептуру і технологічні карти, а також консультації з бухгалтерії, юридичним аспектам і питань ведення бізнесу.

    Крім цього франчайзі отримає комплект меблів для торгового острівця площею в 4 м², професійну кавомолку і кавоварку, а також запас інгредієнтів для початку роботи і маркетингові матеріали.

    Офіційний сайт: red-cup.ru.

    Як бачите, з собою по франшизі зовсім не складно. Чи вигідно це, вирішуйте самі, але майте на увазі, що середня маржа на каву становить близько 350%.

    Відео по темі: