Відкриваємо чайний магазин

Дівчина продавець в магазині чаю

Зараз детально розповімо як відкрити успішний чайний магазин. Завдяки розвитку інформаційних систем і способів доставки сталося відкриття «другого шовкового шляху». А як відомо, Схід завжди був колискою напою, що став культовим у всіх куточках планети.

Науковий прогрес зробив можливим вирощування чаю на просторах нашої батьківщини. Тенденції показують, що наші співвітчизники із задоволенням починають розбиратися в складній класифікації сортів цього напою. А незвичайні способи заварки з відповідною спеціалізованою посудом також починають входити в сферу цікавості, що робить магазин чаю все більш привабливим бізнесом в нашій країні.

Зміст статті:

  • З чого почати
  • Відповідний асортимент продукції
    • Правильно підібраний перелік товарів повинен включати в себе такі позиції:
  • вибір постачальників
  • Підбір персоналу та обладнання
  • Для відкриття такого магазину необхідно придбати наступне обладнання:

З чого почати

Для початку потрібно пройти реєстрацію своєї компанії. У цьому випадку необхідна консультація у юриста, щоб уникнути серйозної втрати часу, відвідуючи різні інстанції, стоячи в великих чергах. На реєстрацію товариства з обмеженою відповідальністю йти в цілому до двох тижнів, і обійдеться це в шість-сім тисяч гривень.

Запорукою успіху вашого бізнесу є правильний підхід до вибору місця. повинен розташовуватися в досить жвавому місці, але з огляду на, щоб проходять там люди не поспішали у своїх справах, так що метро або вокзал - невдале сусідство. Вибір чаю - це дуже повільний і вдумливий процес, де поспіх найчастіше буде неприйнятна. Територія торгових центрів, ринків, місця біля центральних парків - все це буде чудовим вибором. Звичайно, приміщення обійдеться вам недешево.

Але варто враховувати, що укладаючи контракт мінімум на півроку, ви уникнете непередбачених витрат, так як орендар не зможе підвищувати ціну в цей період. Це значно дешевше покупки приміщення і дозволить вам заощадити кошти спочатку вашого стартапу, вклавши їх у асортимент або рекламу.

Оптимальним буде приміщення площею приблизно 30 кв. метрів. При цьому варто потурбуватися наявністю просторих світлих вікон, використовуваних як вітрину. Також варто пам'ятати що чай - імпульсний товар, тобто приблизно половина ваших клієнтів виявляться проходять повз людьми, залученими правильно підібраною вітриною. Так що підходити до оформлення варто з усією серйозністю.

Відповідний асортимент продукції

Пам'ятайте, що асортимент чайної не повинен обмежуватися лише широким вибором напоїв. Основний обсяг продажів припаде на 25-30 найпопулярніших сортів чаю для постійних покупців, а товар, що залишився повинен бути зорієнтований на випадкового відвідувача.

Правильно підібраний перелік товарів повинен включати в себе такі позиції:

  • сорту зеленого, білого і чорного чаю;
  • різні сорти кави;
  • добірку з трав'яних і фруктово-трав'яних сумішей;
  • різні солодкі десерти до чаю;
  • хороший вибір чайних аксесуарів.

Вибір постачальників

Варто враховувати, що домовитися про прямі поставки товару від виробника можна лише в разі замовлення великого обсягу продукції, яку буде вкрай складно реалізувати підприємцю. Тому доведеться робити закупівлю маленького обсягу продукції у регіонального або місцевого імпортера. Також, якщо ваш бізнес буде розташований далі від великого регіону, краще робити закупівлю все ж у регіонального представника, так як найчастіше місцеві імпортери схильні надто завищувати ціни.

Пошук постачальників в наші дні не становить серйозних проблем, завдяки наявності у вас інтернету. Проводьте аналіз якості послуг майбутнього постачальника: як в самій інформаційної мережі, так і особисто випробувавши продукцію.

Для визначення цінової політики підприємства займіться порівняльним аналізом цін на ринку, в якому будете працювати, щоб грамотно розробити націнку на товар. Наприклад: якщо у вас є рідкісний товар, відсутній у конкурентів в регіоні, то націнку на нього можна зробити високу.

Підбір персоналу та обладнання

На початку для зменшення витрат можна самостійно виконувати функції продавця. Але потрібно пам'ятати, що в такому разі виконання цієї роботи займе багато часу, якого може не вистачити на вирішення важливих питань і розширення бізнесу.

Підібрати кваліфікований персонал можна за допомогою інтернету, спеціалізованого агентства або самостійно. Бажано знайти досвідченого продавця, що володіє, крім стандартних якостей, також знаннями про різні методи правильного заварювання чаю, здатного розповісти про нього цікаві історії. Оклад найкраще призначити фіксований відповідно до норми вашого регіону. Для мотивації працівника можна надати надбавку у вигляді відсотка від виручки.

Для відкриття такого магазину необхідно придбати наступне обладнання:

  • зареєстрований в податковій інспекції касовий апарат;
  • електронні ваги;
  • фасувальні пакетики і совочки для чаю;
  • прозорі ємності для зберігання товару.

Якщо брати великий регіональний центр (Москва, Санкт-Петербург) то приблизна сума витрат становитиме близько 300 000 тисяч гривень. Основна частина цих грошей піде на закупівлю самої продукції та благоустрій приміщення. При цьому середній оборот вашого на місяць становитиме близько 120 тисяч, з чистим доходом до 40 тисяч гривень.

Відео по темі: