відкриваємо спортивний бар
Нижче розповімо як відкрити спорт-бар. Не можна не помітити, як багато сьогодні уваги приділяється спорту людьми різних вікових груп. На тлі цього відкриття спортивного бару як сучасного виду бізнесу буде досить успішною справою. Однак, не дивлячись на те, що вірно обраний напрям для розвитку власної справи обіцяє успіх, без правильної і ретельної підготовки легко можна все зіпсувати.
Відомий вислів про назву човна і її плавання актуально до сих пір. І все ж придумати короткий, ємне і відображає суть назва буде недостатньо. Для справжнього успіху потрібно продумати кожну деталь.
Три перші кроки до процвітаючому бізнесу
Без зайвих передмов варто назвати перший крок: вибір приміщення. Саме ця складова в більшій мірі впливає на популярність в подальшому. Розташування будівлі має бути максимально доступним не тільки завзятим спортивним фанатам, а й звичайним перехожим.
Навіщо думати про останню категорії громадян? Потім, що відкриття спортивного бару по загальній суті від відрізняється не сильно. А в правилах подібних закладів сказано, що кількість клієнтів з прибутком пов'язано безпосередньо. Та й матчі транслюють не кожен день, а відвідувачі потрібні завжди.
Виходячи з цього, можна відразу перейти до другого кроку: меню. Воно повинно бути розраховане не тільки на представників чоловічої статі, але і на їх других половинок і дітей. Сьогодні модно йти в спорт-бар з дружиною, тому про страви для жінок слід задуматися всерйоз. До того ж різноманітність в блюдах дозволить залучити іншу категорію клієнтів. Останніх можна описати як людей, байдужих до спорту, але відчувають любов до їжі.
Втім, меню не настільки важливо в порівнянні з інтер'єром і технічним оснащенням залу. Варто пам'ятати, що основним призначенням є показ спортивних змагань. Значить, потрібно забезпечити найкращий огляд. Для цього не варто шкодувати грошей на телевізор з широким екраном і звукове обладнання. І все ж цього, як виявляється на практиці, часто буває недостатньо.
Складно уявити, що кожен відвідувач буде спостерігати матч з того ж місця, що й інший. Виходить, що у кожного кут огляду виходить різним. Цілком можливо, що погана видимість відверне від закладу кілька десятків клієнтів. Як це виправити?
Насправді, всього-навсього варто лише прислухатися до порад професіоналів. Вони рекомендують визначити кращі місця огляду і встановити туди ще телевізори, розміром трохи менше. Тобто матч буде приковувати погляд в будь-якому випадку, навіть якщо відвідувач відведе погляд від основного екрану. Це створить закладу імідж місця, в якому «матч видно найкраще».
Тепер що ж стосується інтер'єру. Не варто забувати, що розпалені алкоголем вболівальники не проти з'ясовувати стосунки в бійці. Значить, в залі повинно бути мінімум предметів, які легко пошкодити.
Варто відмовитися від складних прикрас стін і тендітних столів. Цілком підійде тематична забарвлення і символіка. Не дивлячись на це про зручність забувати, не варто. Тому столи і стільці хоч і повинні бути без надлишків, сидіти на них і за ними має бути приємно.
Три перерахованих вище кроку хоч і не є повноцінним бізнес-планом, але визначають успіх в загальному. Персонал, бухгалтерія, кондиціонери і тому подібні дрібниці відвідувачам не настільки важливі. Клієнти їх не бачать, а значить їх як би немає. Тому при оцінці спорт-бару варто винести технічні моменти в окремий план.
Раціональніше буде продумати список матчів для трансляції, вибираючи із загальної маси найбільш вдалі. При правильному виборі заходів для показу успіх буде приголомшливим вже в перший місяць. А адже це і було потрібно?
Відео по темі: