Що потрібно для відкриття магазину біжутерії

Вітрина магазину біжутерії

Зараз детально розповімо як відкрити магазин біжутерії. Різні прикраси користуються великою популярністю у представниць прекрасної статі вже дуже давно, з первісних часів. Уже тоді намиста і браслети з камінчиків і зубів диких тварин прикрашали шиї красунь. Згодом видів і матеріалів прикрас ставало все більше, і зараз величезна галузь модної індустрії працює в сфері виробництва біжутерії.

Ті, хто планує створити магазин біжутерії, як і ювелірний магазин, можуть бути впевненими, що не залишаться без клієнтів і постачальників, оскільки зараз цей вид торгівлі дуже популярний.

Ювелірні прикраси красиві, але дороги, тому для щоденного носіння і різноманітності аксесуарів використовують саме біжутерію. Зараз цей вид прикрас настільки різноманітний, що може задовольнити запити будь-якої модниці.

Існують прості вироби з пластика і дерева, які відмінно виглядають на пляжах, а є і дорога стильна біжутерія, яка інколи нічим не поступається ювелірним виробам.

Продають біжутерію і на стихійних ринках, і в переходах метро, ​​і в великих торгових центрах і окремих магазинах. Більшість недорогої біжутерії проводиться в Китаї і не відрізняється високою якістю, тому завжди є можливість відкрити свою точку продажу з стильним і якісним товаром, і таким чином отримати потік клієнтів, які прагнуть купувати якісні речі.

Зміст статті:

  • Реєстрація та оформлення
  • асортимент
  • персонал
  • Приміщення і місце
  • Видів торговельної точки з продажу біжутерії може бути кілька:
  • Устаткування для магазину біжутерії
  • Витрати і доходи
    • Початкові витрати:
    • Щомісячні витрати:

Реєстрація та оформлення

Для торгівлі біжутерією необхідно відкрити свою фірму, будь то ІП або юридична особа. Оформлення документів в цьому випадку стандартне, починаючи від держ. адміністрації та податкової інспекції до різних інспекцій і інстанцій. Також необхідні рахунки в банку, статутний капітал і прочитайте атрибути підприємництва.

Асортимент

Почати формування асортименту варто з підбору постачальників. Китайська і корейська біжутерія не надто якісна, до того ж зустріти такий товар можна на кожному розі. Якщо запропонувати покупцеві щось оригінальніше і особливе, то можна розраховувати на отримання більш стабільних і високих прибутків.

Колекції біжутерії з США, Франції та Італії дозволяють створити новому магазину біжутерії свій неповторний стиль. Підшукавши потрібних постачальників або виробників, можна зробити висновок з ними контракт на ексклюзивне право торгівлі.

Колекції прикрас повинні часто оновлюватися, що стимулює клієнтів частіше заходити в новий магазин. До того ж варто пам'ятати про те, що в середньому біжутерія носиться не більше сезону, та й підбирається, як правило, не для довгої шкарпетки, а до весняного поряд, наприклад. Біжутерію беруть часто і по багато - для різних ситуацій.

Для оригінальності товару необхідно шукати кількох перевірених постачальників. Можна також спробувати працювати з хенд-мейд товаром - він завжди ексклюзиву. Талановитих майстрів багато, і зараз їх можна легко знайти за допомогою інтернету на спеціалізованих сайтах.

Як варіант, можна розглянути варіант франчайзингу, коли йде приєднання до будь-якої відомої мережі магазинів. В цьому випадку турбуватися про постачальників не доведеться.

Персонал

Для невеликого магазину або відділу біжутерії досить одного продавця. Краще, якщо це буде дівчина приємної зовнішності, що володіє умінням комунікабельності і хорошим смаком.

Приміщення і місце

Саме правильне розташування сприяє успіху нового магазину. На даний момент найкращим варіантом вважається місце в торговому центрі, який, як правило, відвідує велика кількість покупців. Оскільки біжутерію, як правило, купують спонтанно і непродумано, то цей товар повинен завжди бути на виду.

У зв'язку з цим відділ продажів або магазин повинен бути на виду, наприклад, на перехресті торгових ліній. Що стосується площі, то для розміщення 2000 одиниць товару, досить чотирьох метрів торгової площі.

Видів торговельної точки з продажу біжутерії може бути кілька:

(Не обов'язково великий площі). Завжди є спокуса відкрити великий магазин, але в разі біжутерії важливо не перестаратися, інакше покупцям доведеться бігати вздовж вітрин і вибір їх буде утруднений.

Торгова точка у вигляді острівця. Цей варіант більш кращий, оскільки дозволяє компактно розмістити весь свій товар на видному місці, а платити доведеться за все за кілька квадратних метрів.

Великий супермаркет біжутерії. Цей вид магазинів зустрічається досить рідко, оскільки термін окупності такого проекту набагато більше, а сенсу в занадто великій площі немає.

Зазвичай великі біжутерії можуть дозволити собі великі торгові мережі, але в цьому випадку асортимент розбавляється різними аксесуарами (окулярами, капелюшками, парасолями, шарфами, рукавичками і т.д.).

Устаткування для магазину біжутерії

Цей вид магазину передбачає нескладне обладнання - касовий апарат, вітрини, можливо стелажі з підсвічуванням. В середньому на обладнання варто відкласти не менше 2-3 тисяч уе. Оскільки біжутерія є маленьким товаром, то велике значення має оформлення вітрин.

Тут важливо мати гарний смак, щоб розмістити свій товар правильно і привабливо. Якщо власних сил в цьому питанні недостатньо, то можна звернутися до дизайнера або декоратора.

Велике значення має правильна підсвічування, тому освітлювальних приладів також необхідно приділяти велику увагу. При вмілому освітленні і розміщенні навіть найпростіші біжутерні штучки будуть виглядати як королівські прикраси. Як підсвічування можна використовувати галогенні лампи, точкові світильники, світлодіодні стрічки.

Витрати і доходи

Як і будь-який інший бізнес-проект, біжутерії вимагає точних цифр.

Початкові витрати:

Касовий апарат - 500 у.о.Торговий модуль для прикрас - від 3000 у.о.Товар (2000 одиниць) в середньому 6000 у.о.

Разом витрати складають 9500 у.о.

Щомісячні витрати:

Зарплата продавцеві (або продавцям) - від 400 у.о.Плата за оренду приміщення (з розрахунку 4 кв. Метра) - від 500 у.о.Експлуатаційні витрати - 100 у.о.Собівартість проданих прикрас: 400 одиниць - 1200 у.о.

Разом 2200 у.о.

Орієнтовна щомісячний прибуток (без урахування податків) в середньому складе близько 800 у.о.